Vad tycker ni är bäst. Guitar hero 3 eller guitar hero aero smith.
Guitar Hero 3 Vs Guitar Hero Aero Smith
guitar hero 3, eftersom det är mer olika låtar där
Har inte Aerosmith men har hört att det inte finns några bra låtar...
Aerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
Om man ska göra ett Guitar hero, ta då ett band som verkligen har lite episka gitarriffs och solon, inte Aerosmith..
↗ till inläggetKISS?Aerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
Om man ska göra ett Guitar hero, ta då ett band som verkligen har lite episka gitarriffs och solon, inte Aerosmith..
↗ till inläggetAerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
Jag tycker inte de borde 'fokusera' på något speciellt band alls...
↗ till inläggetMetallica ;)↗ till inläggetKISS?Aerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
↗ till inlägget↗ till inläggetKISS?Aerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
KISS skulle va riktigt nice ju (Y) :gitarr:
↗ till inlägget↗ till inläggetAerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
KISS?
KISS skulle va riktigt nice ju (Y) :gitarr:
Metallica/GNR/KISS
GH3 är bäst.
GH3 är lugnt bäst.
↗ till inläggetNej, man skulle nog ta nåt mer popelärare band. Fast jag tycker inte man ska göra GH om bara ett spel utan kanske typ olika gernere(stavning?), Exempel "GH Punk".↗ till inläggetKISS?Aerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
GH3 blir det för mig.
GHP (Guitar Hero: Punk) skulle jag lättköpt. Punk är ju den absolut skönaste musikstilen.
↗ till inläggetMettal ftw.GHP (Guitar Hero: Punk) skulle jag lättköpt. Punk är ju den absolut skönaste musikstilen.
↗ till inläggetNej, man skulle nog ta nåt mer popelärare band. Fast jag tycker inte man ska göra GH om bara ett spel utan kanske typ olika gernere(stavning?), Exempel "GH Punk".↗ till inläggetAerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
KISS?
GH3 blir det för mig.
Tokio hotel eller? <_<
↗ till inlägget↗ till inläggetAerosmith har möjligen 2, kanske 3 bra låtar. Guitar Hero 3 däremot har en hel hög.
KISS?
Nej, man skulle nog ta nåt mer popelärare band. Fast jag tycker inte man ska göra GH om bara ett spel utan kanske typ olika gernere(stavning?), Exempel "GH Punk".
GH3 blir det för mig.
Tokio hotel eller? <_<
Nej, kanske AC/DC eller Guns N Roses.
GH3 helt klart