Tjoo, så var det dags att ta ut cdn från Crysis och stoppa in den i burken, jag startar spelet, får ett uppdrag, Jag går till ett skepp dödar alla koreaner, Downloadar data från en dator i skeppet, sen får jag ett till uppdrag att det står: Aircraft strike biocular nåt sånt, jag går och tar rocket launcher, siktar så står det locking... Men inget händer?
Crysis! Hjälp Med Ett Uppdrag!
↗ till inläggetTjoo, så var det dags att ta ut cdn från Crysis och stoppa in den i burken, jag startar spelet, får ett uppdrag, Jag går till ett skepp dödar alla koreaner, Downloadar data från en dator i skeppet, sen får jag ett till uppdrag att det står: Aircraft strike biocular nåt sånt, jag går och tar rocket launcher, siktar så står det locking... Men inget händer?
Om det är den banan jag tror att det är så ska du använda knappen B och använda kikaren. Då ska du sikta på skeppet och skjuta.
Ja, så gör man. Du laddar ner skiten från datorn på skeppet, går av skeppet, tar fram kikaren, siktar på skeppet med kikaren och sen så trycker du nån knapp så bombas skeppet. Kommer inte ihåg vilken knapp.
Man ska bara klicka med musknappen när man har skeppet i sikte. ;)
Borde inte denna tråden ligga i spel?
↗ till inläggetBorde inte denna tråden ligga i spel?
Fin bump -.-