Hoppa till innehåll

Speedade Låtar [chrillespeed.se.nu]


Gäst DoubleIsBack1
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DoubleIsBack1

Hejsan, igår hade jag tråkigt och speedade en låt, tyckte det var ganska roligt så speedade 12 låtar, tog typ 1.5 timme, jag gjorde allt via min mick, så höj ljudet till det högsta (om du har hörlurar) så hör du bäst. :)

 

Jag vet att det är lätt men ville endå skicka sidan..

 

 

ChrilleSpeed

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan, igår hade jag tråkigt och speedade en låt, tyckte det var ganska roligt så speedade 12 låtar, tog typ 1.5 timme, jag gjorde allt via min mick, så höj ljudet till det högsta (om du har hörlurar) så hör du bäst. :)

 

Jag vet att det är lätt men ville endå skicka sidan..

 

 

ChrilleSpeed

Du klagar på freewebshemsidor medans du själv har en dålig hemsida hostad på freewebs, ja vi är inte dumma södermalmsgrabben. Länk till hans freewebshemsida som han försökte dölja med en subdomän: http://www.freewebs.com/html-expressen/Speed.html

 

Jo jag undrar vem som är retarden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Som sagt var detta bara på skoj, jag har ingen lust att koda en hemsida för detta, detta är heller inte gratis freewebs design, använder aldrig det, detta är ingen design alls.

 

Och som du borde ha förstått så är det inte hemsidan du ska kommentera, vill även tillägga att jag inte har

något fel med att man använder freewebs, men gillar inte doms gratisdesigner, försökte heller inte dölja den, men det går fortare att gå in via en subdomän.

Redigerat av DoubleIsBack1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Världens bästa?

Ja, det kan man ju tro.. (NOT)

 

Tycker man den där sidan är världens bästa sida är man retarded. :)

 

Lär dig och koda, freewebs är hemskt, du har inte ens en riktig logga.

Spelar ingen roll vad sidan är till för, den är fortfarande gjord i freewebs, för övrigt kunde du kodat en hemsida och även haft annat på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt var detta bara på skoj, jag har ingen lust att koda en hemsida för detta, detta är heller inte gratis freewebs design, använder aldrig det, detta är ingen design alls.

 

Och som du borde ha förstått så är det inte hemsidan du ska kommentera, vill även tillägga att jag inte har

något fel med att man använder freewebs, men gillar inte doms gratisdesigner, försökte heller inte dölja den, men det går fortare att gå in via en subdomän.

Som vi kan se på inlägget ovan i ett citat så ska du bara vara tyst och inte leka så j*vla leet-king.

Och som du säger själv - det här är ingen design alls. Vilket är f*n så värre än att använda freewebs templates. Och vill man snabbspola en låt öppnar man ju bara en låt i "Ljudinspelaren" och väljer sedan Effekter > Öka Hastigheten Med 100%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Alltså, detta är inte till för någon sida, ni kan väl för f*n läsa inlägget längst upp innan ni kommenterar, gjorde detta bara på skoj och har skrivit att det är lätt, det var inte meningen att det skulle bli till en stor j*vla sida, ville bara lägga upp dom så att det var lättare att hitta dom..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Meh, hur efterbliven kan man vara.

Lyssna på DoubleIsBack1 en sekund innan ni svarar. Han skapade bara freewebs-skiten för att LADDA UPP filerna! Han kunde lika gärna ha laddat upp på rapidshare eller skit, men på det här sättet skulle han inte behöva länka till flera länkar härifrån, utan alla länkar är samlade i den han postade (Alltså freewebssidan)

 

Att han klagade på dem andra sidorna, var för att dem gjorde en sida för att visa upp SIDAN, medans han gjorde den för att visa upp FILERNA I SIDAN, INTE SJÄLVA SIDAN.

 

Get it?

 

On Topic: Gillar inte speedade låtar, är inte riktigt min humor (eller musiksmak, om det nu finns en sån)

Så därför lämnar jag kommenterandet av låtarna till någon annan person som gillar den sortens musik :)

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh, hur efterbliven kan man vara.

Lyssna på DoubleIsBack1 en sekund innan ni svarar. Han skapade bara freewebs-skiten för att LADDA UPP filerna! Han kunde lika gärna ha laddat upp på rapidshare eller skit, men på det här sättet skulle han inte behöva länka till flera länkar härifrån, utan alla länkar är samlade i den han postade (Alltså freewebssidan)

Men då hade han väll kunnat laddat upp på youtube..?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Meh, hur efterbliven kan man vara.

Lyssna på DoubleIsBack1 en sekund innan ni svarar. Han skapade bara freewebs-skiten för att LADDA UPP filerna! Han kunde lika gärna ha laddat upp på rapidshare eller skit, men på det här sättet skulle han inte behöva länka till flera länkar härifrån, utan alla länkar är samlade i den han postade (Alltså freewebssidan)

Men då hade han väll kunnat laddat upp på youtube..?

 

Japp, men det skulle ta längre tid..

 

EDIT: Tack mindtwistah.

Redigerat av DoubleIsBack1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan använda HTML på freewebs

WASD, du är så j*vla skön! :)

 

BTT:

Ni har ingen rätt att anklaga honom för att han klagar på andra..

Det han klagar på är att folk tar freewebs design o sen kallar sidan deras egna..

Det han gjort nu är använt några embed koder i hemsidan utan någon alls design..

 

Förstår ni? Eller måste jag skriva dubbelinlägg så ni inte missar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...