hur får man glitriga pokemon???
och var fångar man de ?????????
hjälp mig snälla.....................
hur får man glitriga pokemon???
och var fångar man de ?????????
hjälp mig snälla.....................
Det är så att det är slumpen som avgör om du möter en glittrig pokémon lr inte... Alla pokemon kan vara glittriga och man kan möta dem var som helst.
men jag vill ha en
min gyarados blev inte glittrig
Jag har en glittrig Zubat! ;)
Dom e svåra att få tag på va?
men hur gör man
för att få alla glitriga behöver du gameshark så fick jag alla glittriga fast om man inte har gameshark är det jätte svårt att hitta
Det är typ omöjligt... Men jag fick en Glittrig Tyranitar och en Silver PIchu ! ;)
jag har en glittrig luigia ocg garados men hur får man dom igentligen jag fattar inte hur jag fick glittrig luigia på guld
Jag har hört att det är var 800 hundrade pokemon som är shiny (glitrig)
var 800,de? Min Larvitar utvecklades så vart min tyranitar silvrig!! Och Pichu kläktes ur ett silver egg... Jag vet inte hur jag fick det :blink:
det är 1 på 8000 B)
det är 1 på 100000000000000000000000 jag har haft crystal i 4 år har alldrig sett enn enda shiny pokemon :angry: :angry: :ph34r: :ph34r:
faktist 1 på ungefär 4800 har jag hört av en expert
varför hittar jag ingen då :huh:
du har väll försökt att undvika pkmn och inte mött så många som det behövs ;)varför hittar jag ingen då :huh:
gå in på My Webpage de berrätar hur man får glittriga pkm lättare och i vilket gräs de e i oftast
prova
är du typ säker på att det är rätt sida det liknar mer en porr sida :unsure:gå in på My Webpage de berrätar hur man får glittriga pkm lättare och i vilket gräs de e i oftast
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in