💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Ps3 Spel.

20 svar · startad

Trådstartare #1

Hej!

Har klarat ut Uncharted och MGS4 (köpte Ps3 för 10 dagar sen) och vill ha något nytt spel nu. Några ideer? Spelet ska helst va äventyrsaktigt med bra story...och det skulle inte skada om det var exlusivt för Ps3. Är lite inne på ett fightingspel också...SCIV.

Senast ändrad:

Battlefield - bad company (jag vet att det inte är eklusivt

Ratchet & clank: ToD Och Ratchet & clank: QfB

Littlebigplanet

Trådstartare #3

BF:BC hade jag till Xbox 360 så det känns onödigt att köpa det igen.

R&C lockar men det känns som det finns roligare spel. Känns som att jag kommer köpa R&C:QFB eftersom det bara kommer kosta 150:-. Och så kommer det vara mer hoppande, mindre skjutande och nya skiftnycklar med roliga funktioner.

LBP kommer kanske bli ett köp.

Senast ändrad:

Army Of Two. Det var ganska kul när jag provade med en kompis.

Om du ska köpa RoC:QFB (vilket jag tycker du borde) så borde du köpa RoC: ToD också. Quest for Booty är liksom fortsättningen.

5 Sep 2008

Kan någon säga hur det slutade?

Jag råkade nämligen stänga av när det sparade så allt raderades.

6 Sep 2008
Trådstartare #7

Rösta på gott folk.

Trådstartare #8

Får man fråga vem som röstade på Ratchet & Clank: ToD?

1 var jag iaf.

Men du MÅSTE köpa TOD om du ska ha QFB

Trådstartare #10

Okej. Ser ut som jag köper UT denna månad, R&C nästa månad och R&C:QFB när jag får råd.

↗ till inlägget

Får man fråga vem som röstade på Ratchet & Clank: ToD?

Jag röstade på Ratchet and Clank först, sen OneDream.

Trådstartare #12

Okej.

7 Sep 2008
Trådstartare #13

Det blev R&C:ToD för 349:- på EbGames. Skulle köpt UT3 om det inte kostade 399:- nytt här. Fårta och spela igenom R&C nästa vecka. Hur lång tid tar det att klara ut?

Vet inte. Men det som är roligt med RoC-spelen är att du typ måste spela igenom det minst två gånger för att få alla vapen och uppgraderingar. Jag har ungefär 500 000 000 bolts :D

Senast ändrad:

Trådstartare #15

Japp. Kommer ihåg att jag klarade ut R&C3 typ 5 gånger samma vecka jag köpt det och det här spelet verkar inte sämre. Dock så var R&C3 ganska lätt att klara ut.

20 Sep 2008

om jag var du och gillar action spel skulle jag satsa på Turok :) ratchet spelen börgar bli lite tjatiga.......... <_<

Turok är sämst. Det suger. Köper hellre samma R&C spel två gånger än att köpa Turok en gång.

Trådstartare #18

Har redan köpt R&C:ToD.

Kommer köpa NHL 09 och R & c : QFB när Nhl 09 kommer ut.

Jag röstade Annat, tycker personligen nya Street Fighter ser roligare ut än Soul Calibur, men det har inte kommit än. Varken Viking eler Lair är bra spel överhuvudtaget och borde inte köpas enligt mej, Ratchet & Clank tycker jag inte heller är kul, och Unreal är bara kul online. GTA IV eller Battlefield: Bad Company, bägge rikitgt bra sple och speciellt GTA IV håller en evighet.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in