💬
Logga in
Fuska.se

Pingviner?

27 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Aa kanske det men har inte gjort det men det smarta e gå till värld 31 house party sen leta efter någon med ardounge teleport

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Är det ingen som läser updater? Man kan hitta pingviner utklädda till buskar, och det får man en reward för.

Aha den här Penguin hide and seek? Där man typ ska leta efter pingviner eller nåt sånt och rapportera till Larry.

Helt rätt.

Nivå 7 · Fuskare

jag vet var pingviner finns i lumbrige där det finns sheep jag såg 2 st som klädde sej till en sheep

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

jag vet var pingviner finns i lumbrige där det finns sheep jag såg 2 st som klädde sej till en sheep

Asså det är ingen uppdate... dem har funnits sen 2004(eller tidigare, det vet jag inte).
16 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

detta sa viruz bla..bla..bla bla bla.. bla skoja men ALLVARLIGT DEM E NYA SEN JAG TITTADE IGÅR VAR DEM B O R T A

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

detta sa viruz bla..bla..bla bla bla.. bla skoja men ALLVARLIGT DEM E NYA SEN JAG TITTADE IGÅR VAR DEM B O R T A

Du mendar fåret som man kan prata med??? sen kommer man på att man inet kan prata med får?
25 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

säger du det redan grattis -.-

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Asså det är ingen uppdate... dem har funnits sen 2004(eller tidigare, det vet jag inte).

Dom har väl funnits ända sen questet Cold Wars kom ut.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in