alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :)
Hur Gör Man Hus På Runescape?
ja du ska vara member och du kräver massa saker för att bygga ett hus
Okej........ tråkigt asså vfska member få dem bra sakerna!! ? det e ju oschysst! för dem ikke member
vfska? vore bra om du skrev hyfsat normalt så man kan läsa vad du skriver
Om du skrev vad jag tror du skrev så här svaret: Members betalar, så att Jagex har råd till personal mm. så därför får member alla bra och nya saker.
Exakt, vad tjänar Jagex på att göra uppdates till f2p. F2p är som ett smakprov sen betalar man för att få det fulla spelet.
+ man kräver massa saker min hus är värd typ 400k
OMG råka skriva för mycket sorry! ASSÅ inte mitt fel jag track men funka inte på svara sen track jag typ flera gånger
och nu hände det så...
↗ till inläggetasså mitt hus på runescape är typ värlt 1,5M och jag e member combat lvl 72 :P :bah:alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :)
jag e 77 :P och e 41 cons
mitt hus är värt lite över 1m. Det är riktigt dyrt om man vill ha ett bra hus.
Era hus är inte värda någonting, ni kan inte direkt sälja dem. Vad ett hus är värt och vad det kostade att bygga e olika saker.
Ja men det jag menar är ju att jag byggde för så mycket.
Blir ganska arg när folk gör trådar utan att ha kollat igenom informationen innan.. Man kan till ex. hitta nästan all information om alla skills på Runescapes hemsida, om man klickar på "Search" knappen och skriver in "construction" så kommer det upp grunderna, tack för mig! =)
↗ till inläggetvi pratar inte om lvl vi snackar om runescape hus håll dej i Ämnet typ kan man säga.↗ till inläggetasså mitt hus på runescape är typ värlt 1,5M och jag e member combat lvl 72 :P :bah:alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :)
↗ till inläggetEller så går man in på forumet så står där allt.Blir ganska arg när folk gör trådar utan att ha kollat igenom informationen innan.. Man kan till ex. hitta nästan all information om alla skills på Runescapes hemsida, om man klickar på "Search" knappen och skriver in "construction" så kommer det upp grunderna, tack för mig! =)
Exakt, tror jag
YAAAAY Jag har full dragon förutom d chain och d sq shield .... (Försöker hålla mig till ämnet men går inte :P)