Vad Brukar du ha för stats ? jag kanske har 7-3 10-2 sånna statser men mitt internet laggar skit mkt satt kan vara myket bättre!! ,
Vad Brukar Du Ha För Stats?
Online på Vidin(har inte steam) så har jag cirka 3-5 deaths per 10 kills, men när jag lanar aim baner och fy_iceworld, så har jag cirka 100 kills och 10-30 deaths.
k ,
Nåt av det bästa jag haft, när jag var som bäst, var på en aim_glock då jag hade ca 90 kills och 10 deaths.
Kan ni sluta göra så onödiga trådar. :/
Lika bra att svara när den är gjord. Men jag håller med. Man kan inte säg vad man brukar ha i stats. Det är olika hela tiden.
↗ till inläggetTycker du att en tråd är onödig, så ge f*n i att svara i den då..Du måste ju tänka lite också....Kan ni sluta göra så onödiga trådar. :/
Min stats varierar på vilken bana jag spelar.
Dust2 - 23 x 4.
Zombie mod's - 100+, x 12.
Jag är inte den spelaren som campar, jag "rushar" för det mesta. Så min score brukar hamna runt 20 x 12 på de_dust2.
Jag ska inte skryta men jag är ganska elite.
Varje gång blir det minst: 50 kills, 5 deaths
Bästa är nog 960 deaths 2. Fast det va en ganska bra server då med så ^^
1000 kills och 0 deaths, alltid.
Så j*vla kasst, jag brukar ha 10 000 kills och -1000 i death.
↗ till inläggetVad Brukar du ha för stats ? jag kanske har 7-3 10-2 sånna statser men mitt internet laggar skit mkt satt kan vara myket bättre!! ,
På fy_twotowers har jag kanske 100 - 25 eller något.
Men på typ De_Dust är det väll kanske 5 - 2, 5 -3 eller något sådant.
Ok ,
Weroj: Sluta skriva ok m.m.
Väldigt olika... Har väldigt laggigt internet, men när jag spelar på bra servrar och internet inte laggar och det är medelnoobs så kanske jag är uppe 3-5 x 1...
bästa är nog 40 kills och 0 deaths på deathmatch ;P
Det högsta jag fick med kniv va 221 kills 1 death... :o
Jag tror vissa överdriver här ... :o
40 kills 0 deaths är inte omöjligt. Inte så svårt på deathmatch iaf. Men vissa andra... Jag håller absolut med dig Ceto.
vilken j*vla onödig tråd man har ju för F*n olika stats varenda gång tänk först innan du skriver............
↗ till inläggetvilken j*vla onödig tråd man har ju för F*n olika stats varenda gång tänk först innan du skriver............
[/quote
Man Får Väll Undra?? ,
Det går faktiskt inte att säga vad man brukar ha. Ena gången kan det vara noobs/pros på servern + att du spelar olika servrar ibland.