anonym0 Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Tror att det finns fler såna här trådar men de är långt bak och ingen kollar så gör en själv. lägg in era bästa spel här som ni vet helst dataspel som forumet handlar om men gärna andra med. mina favoriter är nog orange-box gta-sanandreas och battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 spelar battlefield vietnam... tror det är det bästa spelet i serien! alla som har har bfv men kör BF2 säger att bfv lätt äger bf2. så alla ni som gillar spel som BF2, BFV mm köp BFV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Mina favoriter är Counter-Strike, NFS Prostreet, Prince Of Persia spelen och Guitar Hero 3 Legends Of Rock B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Counter-Strike 1.6, Crysis och Warcraft III. Inte spelat WC3 på länge, men fortfarande mitt favvospel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Battlefield 2142 är roligast just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Counter-Strike 1.6, Crysis och Warcraft III. Inte spelat WC3 på länge, men fortfarande mitt favvospel.Ooh nice du spelar ju samma spel som jag :D fast jag spelar WarCraftIII TFT :P Kan inte spela Crysis just nu, datorn stängs av vid användning av CD station... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Palla säga, ska vi spela TFT? Jag säger WC3 och då menar jag såklart TFT ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 CoD4, GTA SA och alla Age of Empires spelen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 CoD4, GTA SA och alla Age of Empires spelen :D har allihopa du nämde men tröttnat på alla pga varvning. några fler grymma är SPORE merceneries 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 När jag spelade Mercenaries 2 demot på PS3 tyckte jag spelet sög. Ingen känsla när man kör bil, det enda spel som det är "sköna" bilar i är GTA-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Flatout 2 & Nfsu 2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Css :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.