↗ till inläggetHan är ju 95:a alltså snart 13, det är inte så stor skillnad.nej tack spelar hellre med 14+ <_<
Vill Du Möta Mig På Super Smash Bros Brawl?
↗ till inlägget↗ till inläggetvore lättare att läsa vad du skriver om du inte stavade fel-,-Är det nåt problem med att jag råkar stava fel bara för att jag skriver snabbt?
Kanske lite offtopic :rolleyes:
Asså vi är 13 år snart! Är det nåt problem med det? Tror ni att vi är dåliga på det bara för att vi är under 14? Eller?
För där tar ni fel!
moonlamp, du är säkert dålig på brawl-,- moldorm, vill du köra en match?
Hur vet du det? Du har ju f*n inte ens möt mig!
jag mötte en liten kaxig arab igår, jag ägde han, han dödade mig inte en gång. 3 liv. no items. total domination.
aja, jag kan väl möta dig då moonlamp. gråt inte efter jag fuckat dig plxplox. btw, om jag kan, ska jag bjuda med några kompisar in i spelet?
Asså tror du att jag bryr mig om du vann över nån igår?!
suck, ska jag spöa dig också lr? skriv din FC plx
Asså det är tråd skaparen du ska fråga -.- han och jag är vänner på IRL Säger till honom att han ska logga in för att skriva sin FC sen möter Han dig, sen möter du mig
0087-3756-7729
Men förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:
↗ till inläggetoch du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plzMen förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:
Håller med Dyas! Det ser ut som att du inte är 11 år man kan tro att du är 9! en 11 åring stavar inte så dåligt som du.
↗ till inläggetKasta inte sten när du själv sitter i glashus! ;)Håller med Dyas! Det ser ut som att du inte är 11 år man kan tro att du är 9! en 11 åring stavar inte så dåligt som du.
Vad f*n menar du med det?
Tänk efter!
↗ till inlägget↗ till inläggetoch du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plzMen förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:
Vi är inte dåliga plus addar dig idag..
I DONT GIVE A SHIT om du tror vi suger.
jag har precis flyttat te vallås så har precis kopplat in wii
Kan möta dig nu är med min kompis moonlamp
↗ till inlägget↗ till inläggetMen förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:
och du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plz
går in på brawl sen, kollar på tv nu
↗ till inlägget↗ till inläggetMen förök spöa mig när jag är sonic jag kan spöa 3 lv 9 som är i lag no items 2 mins ko och 5 liv har det på japanskt ska köpa det ENG ver snart!!! jag ska spöa många...tror jag :evil: :cool: :kung:
och du är typ 11 år och tror att du är världs bäst bara för att du kan slå 3 lvl 9? att spöa 3 lvl 9 är f*n patetiskt, man behöver bara köra hit and run taktik så vinner man. klara classic mode på hard plz
går in på brawl sen, kollar på tv nu
När? han har gått hem nyligen och snälla tid :D
Hmm ja jusdet var hos soosman idag. Han har addat dig men du har inte accepterat.