Vet nån om det är värt att köpa det är det värkligen så bra
Är Condition Zero Värt Att Köpa?
läste i superplay att det är nästan exakt samma spel som ettan fast med bättre grafik och singleplayerdel
ja nästan som 1,6 fast mer mappar och bättre grafic (och nya vapen på singel)
så jag vet inte om det är värt och köpa om du har 1,6 men om du inte har cs så ja
men jag har hört nånstans ifrån att dom ska göra mer vapen till bara cz
Nje, Om du ska ha CS:CZ och spela Muliplayer så instalera 1.6 det är gratis ;)
Om du ska spela Singelplayer så är det bra. Då får man spela imot Officiella Botar :)
Jag har sett cs cz och d´ser likadant ut som 1,6 d enda som är nytt är några nya banor.
Jag tänkte faktiskt köpa d men nu när jag har sett vad d går för så tänker jag lägga mina pengar på ett annat spel
jag har spelat dt e samma som 1.6 fast dom har uppdaterat alla banor och inågra nya vapen o sinler player!
men köp inte dt plus dt tar 2 gigabyte!
det är det värt!Vet nån om det är värt att köpa det är det värkligen så bra
kan du tänka dig? Gå runt med en M60 och kevlar & helmet med den nya pistolen!!
sen ska man vara terrorist såklart om dom har m60... Och nya pistolen...
min kompis har köpt det och det är ju jättebra så jag ska nog köpa det, det finns ju också sköldar till ct
när de nya vapnen' kommer blir det typ månadskostnad....
Om man inte har något annat cs så är det värt att köpa men det är inte så mycket nytt
(min kompis har det)
Kan någon cd keyen till counter strike
fråga de non annan stans
iaf jag tycker att det är värtatt köpa
vet nån en sida där man kan spela counter-strike gratis??ja nästan som 1,6 fast mer mappar och bättre grafic (och nya vapen på singel)
så jag vet inte om det är värt och köpa om du har 1,6 men om du inte har cs så ja
men jag har hört nånstans ifrån att dom ska göra mer vapen till bara cz
ja det undrar ja med
om ni vet skriv en snälla
nepp bara lite nyare vapen
Du kan inte få en Cdkey av någon annan du måste köpa en, annars funkar det inte.Kan någon cd keyen till counter strike
-----
Ett tag funderade jag på att köpa det nya Cs men jag tror att jag ska köpa BF Vietnam istället..
Är det ett bra online spel CS CZ?
eftersom det e Cs så e det bra.
Min kompis har det..detr finns en bazooka.e den bra??
Köp de inte!