💬
Logga in
Fuska.se

Är Condition Zero Värt Att Köpa?

31 svar · startad

Nivå 2 · Novis

Jag har själv inte spelat det än men jag har kompisar som tycker att det är "skitkul" ! Men i Gamereactor fick det bara 4/10. Jag ska inte köpa det.

Men det kostar ju bara ca 300kr så mycket så det är kanske värt pengarna.

http://www.hcgamer.hu/gamer/images/cikkek/2003_05/czpic.jpg

5 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

köp inte spelet det är inte så bra

Nivå 2 · Novis

Du kan ju kanske ladda ner det om du vill. Enligt mina kompisar är det inget multiplayer på det !!

Nivå 4 · Lärling

Jaha...OK...men jag tycker att CS spelen är bra spel min kompis Anders också...och jag nämner de bra sakerna i spelet CS: CZ Spelet har bra grafik, spelet har nyare vapen och sånt och så tycker ju nästan alla att spelet är sämst...kanske inte lika dåligt som Pippi!!!

Pippi är sämst...men ärligt talat så tycker jag att...du...inte...ska köpa...spelet Counter Strike: Condition Zero överhuvud taget!

12 Apr 2004

Tjaa! Vet nån här hur man ska göra för att kuna skriva in koder till cs på xbox de nyaste?

man kan spela online på nya gubbarna fast man måste låsa upp det genom att klara hela spelet med easy normal o hard o klara training

o den kostar 269 -: i ebgames alltså tradition

Senast ändrad:

13 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

Mandarin, uppmana inte till att ladda hem det.

verkligen värt och köpa!

Nivå 2 · Novis

varför e de värt? spela 1.6 istälet de e f*n ingen skilnad på spelen förutom singleplayer

17 Apr 2004
Nivå 1 · Novis

jo det är bättre grafic

det är visst en skilnad visst finns det en som är lika som 1.6 men för att köra online med dem nya gubbarna ska man låsa upp !

19 Apr 2004
Nivå 2 · Novis

CZ e jätte roligt.. Fast man varvar fort... Men det finns fusk.. Maila mig så får ni veta.. Men Singel e roligt..o köra mot Zbots.. Online är roligt också men man blir lite vilsen på dom nya banorna.. fast alla gamla e kvar.. Dom flesta banor e uppdaterade.. som t ex dust.. man skrev ju alltid de_dust förut men på nyare variationen blir det de_dust_cz man får skriva.. Men vissa banor e inte uppdaterade..som t ex Train

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in