💬
Logga in
Fuska.se

War

18 svar · startad

Trådstartare #1

Nu är det ju några dagar sen WAR släpptes och jag känner mig väldigt frestad av att köpa det. Någon som har testat det ännu och kan tala om, om det lever upp till förväntningarna och är värt ett köp?

20 Sep 2008

Jag bokade collectors edition och jag var med i öppna betan och headstart och jag tycker att spelet är jätte bra!

Trådstartare #3

Har hört att stridssystemet är det jobbigaste och suraste med spelet vilket tar bort en stor portion av inlevelsen, myt eller sanning?

Myt.

Har du spelar WoW märker du likheten.

Det jobbigaste är nog att respawnen är så pass snabb ibland.

Änsålänge tycker jag att WAR är skitbra! Älskar Public Questen och Area Influence Rewardsen man får. RvR känns många gånger bättre än PvPn i WoW av någon anledning. Men precis som Boffaroffe säger så är det väldigt jobbigt att mobsen respawnar väldigt snabbt. Helt klart värt pengarna imo!

kommer antagligen få mitt på måndag, har beställt en guild bundle pack-6

Trådstartare #7
↗ till inlägget

kommer antagligen få mitt på måndag, har beställt en guild bundle pack-6

Såg att WAR med guild bundle packs såldes på webhallen. Men vad i världen är guild bundle för något? o_O

21 Sep 2008

om du har en massa kompisar som ska börja spela bör ni dela på detta, det är då ett packet inehållande mer än 1 spel, det blir då billigare än att alla köper ett vanligt. inehåller även 1 pre-paid gamecard.

Verkar riktigt kul, funderar på att gå över till WAR från WoW

Du borde gå över till WAR.

Haha, de kommer ändå inte bli lika stort som wow.

Det kan jag sätta allt på. Därimot kanske ''många börjar''

spela det xD

-Posers

Trådstartare #12
↗ till inlägget

Haha, de kommer ändå inte bli lika stort som wow.

Det kan jag sätta allt på. Därimot kanske ''många börjar''

spela det xD

-Posers

Så du spelar WoW eftersom mest personer spelar det? Då måste jag nog säga att du är väldigt svagsinnad och öppen för grupptryck.

Jasså! Oj ... jag ser inget grupptryck jag ser bara vad min motivation är.

Nej, jag spelar inte wow

vad är WAR för spel+

Moderator
↗ till inlägget

vad är WAR för spel+

Undrade exakt samma sak, men jag antar att de syftar på spelet "Warhammer Online"? :rolleyes:
Trådstartare #16
↗ till inlägget
↗ till inlägget

vad är WAR för spel+

Undrade exakt samma sak, men jag antar att de syftar på spelet "Warhammer Online"? :rolleyes:

Correct.

23 Sep 2008

Problemet är att Warhammer Online ger sig in i en marknad som nästan helt styrs av WoW (65% av alla MMO spelare)

Jag förväntar mig inte att de får mer stadiga spelare (400000~) (http://www.massively.com/2008/08/25/erling-ellingson-confirms-age-of-conan-subscriber-numbers-says/) än Age of Cra... Conan.

För övrigt räcker inte dom numren för att betala allt som server-underhåll o löner, så Funcom går åt h*lvete

För att inte nämna att spelet (WAR) blev rushat för att kunna släppas på utgivarens releasedate (EA?), och inte utvecklarnas egna release

Senast ändrad:

Finns det RP servrar?

Trådstartare #19
↗ till inlägget

Problemet är att Warhammer Online ger sig in i en marknad som nästan helt styrs av WoW (65% av alla MMO spelare)

Jag förväntar mig inte att de får mer stadiga spelare (400000~) (http://www.massively.com/2008/08/25/erling-ellingson-confirms-age-of-conan-subscriber-numbers-says/) än Age of Cra... Conan.

För övrigt räcker inte dom numren för att betala allt som server-underhåll o löner, så Funcom går åt h*lvete

För att inte nämna att spelet (WAR) blev rushat för att kunna släppas på utgivarens releasedate (EA?), och inte utvecklarnas egna release

WAR är ganska komplett och färdigt, enda dåliga grejen var att skar ut lite klasser. För övrigt så har den mesta skiten och buggarna i Age of Conan blivit fixat så det är spelbart nu. Jag är smått trött på WoW just nu och ska iaf vänta tills WotLK innan jag startar med det igen. För cirka ett år sedan så var jag riktigt hypad över WAR och nu har några av mina WoW guildies + några polare prövat på WAR och de säger att det är riktigt bra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in