Vixxec Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Någon som vill Affiliata med min uppkommande hemsida? Jag vill inte att detta ska se ut some ren reklam så därför postar jag ingen info om förutom att det är en fps spelhemsida. Va en snel hest och hör av dig. :D PM:a mig! Redigerat 20 September 2008 av Vixxec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Någon som vill Affiliata med min uppkommande hemsida? Jag vill inte att detta ska se ut some ren reklam så därför postar jag ingen info om förutom att det är en fps spelhemsida. Va en snel hest och hör av dig. :D PM:a mig! "Affiliata?" - höh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 (redigerat) Någon som vill Affiliata med min uppkommande hemsida? Jag vill inte att detta ska se ut some ren reklam så därför postar jag ingen info om förutom att det är en fps spelhemsida. Va en snel hest och hör av dig. :D PM:a mig! "Affiliata?" - höh? affiliate = ansluta, företag (plural) som har ett samband I det här fallet är jag 100 på att han menar bannerbyte. Redigerat 22 September 2008 av Fality Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jaha! Okey, jo ah jag förstår nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Jag skulle vilja göra bannerbyte. Jag PMar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.