Hoppa till innehåll

Hackade Fuska Användare


Gäst Aso100
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

word.

 

Men dom/det Poison hackade var ju skönt asså :)

Typ retro's och massa annat shit ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga att jag inte har hackat något fuska.se acc.

Men andra saker ... njao... Säger inte :D

 

=) Vem bryr sig? ... Om du inte kan spåra den som har hackat är du realy looser!

Du som är så j*vla über leet h4xx0r ska väl inte skriva sådär?

Fyfan vilken n00b du är alltså. .___.

 

Jag sa vem bryr sig = Ja, jag bryr mig inte? För jag har inte hackat dessa acc;S.

Och ja, kan man inte spåra de så är man riktigt Utflippad...

Kom inte säg något, du kan säkert knappast DDoSa <_<

 

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

När du säger ''Han'' och eftersom han genom ett personligt påhopp där uppe antydde mitt namn fick jag något på tanken att du menade mig.

 

Jag söker knappas respekt på detta vis :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan ju bara säga att jag inte har hackat något fuska.se acc.

Men andra saker ... njao... Säger inte :D

Ooh f*n va cool du e asso du e min hjelte :cool:

 

Ge han inte uppmärksamhet och skit i han, det är bara en omogen liten skitunge som "hackar" accounts på fuska och försöker få folk att bli rädd för honom och/eller respektera honom.

När du säger ''Han'' och eftersom han genom ett personligt påhopp där uppe antydde mitt namn fick jag något på tanken att du menade mig.

 

Jag söker knappas respekt på detta vis :huh:

 

Nej, du har rätt, jag borde skriva "den" inte "han".

 

Skiter fullständigt i om du söker respekt på detta vis, ditt beteende är omoget och visar iallafall att du söker uppmärksamhet. En hacker gör något av en anledning, och diskret, man flashar inte med det och tror att man är jättecool. En hacker skryter helt enkelt INTE runt med skiten.

Redigerat av Ubuntu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skryter inte, det som stod där förut var rena skämtet (Varför skulle det vara just här?)

Men snälla, att det skulle vara ett skämt är ju rent skitsnack.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte fattar att det vore ett skämt, så borde du inte få vara på internet. Gå och lek på dagis Skiddie.

Det var absolut inte ett skämt, har redan sett vilken idiot du är från dina andra inlägg. Lätt att spåra vem som helst, jo jag undrar vem det är som är skiddien och varför du har en versal på S.

 

Förklaring på vad du är: En liten lögnande skitunge som inte kan argumentera

 

F.ö. leder inte denna diskussion till något om inte du kan göra annat än att påstå att det var ett skämt hela tiden samtidigt som du idiotförklarar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...