Jag har tänkt att farma Mithril för jag needar ganksa mycket guld.
Var är det ett bra ställe att farma Mithril på? Där det finns mycket....
Om jag snackar konstigt är det för att jag köra instance... Måste kolla i chatten mendas jag skriver.. :3
Jag har tänkt att farma Mithril för jag needar ganksa mycket guld.
Om jag snackar konstigt är det för att jag köra instance... Måste kolla i chatten mendas jag skriver.. :3
↗ till inläggetHinterlands är bäst, karta över deposits där:Jag har tänkt att farma Mithril för jag needar ganksa mycket guld.
Tack. Har aldrig vart i Hinterlands. Ska farma ikväll. Tack :D
gå in på wowhead.com och läs kommentarena för mithril så har användare kommenterat om bra farmnings ställen
Hinterlands var inte specielt bra.
Ska kolla på det du sa WASD.
Var wowhead jag kollade på, hinterlands är bäst vettu. Men ska du fixa pengar så ska du inte farma ores >_<
Du kommer garanterat inte hitta bättre ställe än Hinterlands, ladda ner Gatherer så kan du hålla koll på veins du besökt tidigare
Om du ska farma i Hinterlands, se upp för Seradane.
Kan bli rätt otäckt att gå in ensam där. ;)
Vart är Seradane? Otäckt? Hm, dom är väll inte 55+ eliter?
↗ till inläggetSeradane är i norra hinterlands. Där är eliter, samt en raid boss.Vart är Seradane? Otäckt? Hm, dom är väll inte 55+ eliter?
↗ till inläggetHittar inget om det i wowhead :|↗ till inläggetSeradane är i norra hinterlands. Där är eliter, samt en raid boss.Vart är Seradane? Otäckt? Hm, dom är väll inte 55+ eliter?
↗ till inläggetHittar inget om det i wowhead :|↗ till inläggetVart är Seradane? Otäckt? Hm, dom är väll inte 55+ eliter?
Seradane är i norra hinterlands. Där är eliter, samt en raid boss.
↗ till inläggetHittar inget om det i wowhead :|↗ till inläggetVart är Seradane? Otäckt? Hm, dom är väll inte 55+ eliter?
Seradane är i norra hinterlands. Där är eliter, samt en raid boss.
Kollar du på bilden som Ubuntu länkade så står det längst upp.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in