Programet är faktiskt väldigt imponerande var lärde du dig det här.
Om du skulle så gör så att man kan ändra fönsterstorleken och kanske att man kan ändra farten på bollen, bra jobbat!
Programet är faktiskt väldigt imponerande var lärde du dig det här.
Om du skulle så gör så att man kan ändra fönsterstorleken och kanske att man kan ändra farten på bollen, bra jobbat!
Ny version(1.3) släppt, nytt i denna version:
Detta stängde av min dator?
↗ till inläggetVad menar du? Det fungerar perfekt på min dator.Detta stängde av min dator?
Du kan lugnt utveckla det här till ett spel...
Du skulle kunna försöka göra så att man kan få bollen att flyttas/studsa genom att flytta fönstret.
Jag fick den där Blue screen of Death också startade datorn om sig när jag körde det på vista... :lol:
↗ till inläggetVad fick du för felmeddelande på BSOD?Jag fick den där Blue screen of Death också startade datorn om sig när jag körde det på vista... :lol:
Nu ser man att det är en fyrkant :P
Men kan du göra så att bollen verkligen aggerar som en boll?
Alltås så att det inte av misstag studsar på fyrkantens ex. övre högra hörn?
↗ till inlägget↗ till inläggetVad menar du med öka upplösningen istället för att ha 800x600? Ska jag öka till 1024x768? :huh:Kanske öka upplösningen i spelet istället för att ha 800x600.
Har fixat några fler buggar nu, släpper nog snart en ny version. Först måste jag bestämma mig för om jag ska uppdatera grafiken. Någon som har förslag på t.ex bakgrunder, bollar med mera?
Ja 1024x768 blir bra, eller att man får välja själv vilken upllösning man vill ha.
↗ till inlägget↗ till inläggetKanske öka upplösningen i spelet istället för att ha 800x600.
Vad menar du med öka upplösningen istället för att ha 800x600? Ska jag öka till 1024x768? :huh:
Har fixat några fler buggar nu, släpper nog snart en ny version. Först måste jag bestämma mig för om jag ska uppdatera grafiken. Någon som har förslag på t.ex bakgrunder, bollar med mera?
Ja 1024x768 blir bra, eller att man får välja själv vilken upllösning man vill ha.
Den funktionen finns redan, 800x600 pixlar är standarden, sen kan man själv välja.
Och hur gör man det då?
↗ till inläggetMåste vara den dummaste frågan som ställts.Och hur gör man det då?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in