NolifeGames Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 dem måste godkännas först, läs hjälpen någon j*vla gång, tror att svaren på dina frågor finns där men åhhhh, tror du inte att jag redan har fått dom godkända? Jag får ändå ingen j##la fm för f#n !!!!!!!!!!!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 arsle, har varit ganska oaktiv och jag vet f*n inte om det ska ändras för h*lvete!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Det är samma sak som när man skall lägga upp bilder i forumet. Man skall allltså, ladda upp den i Rapidfiles.net eller det finns ju ett flertal hemsidor, där man kan ladda upp bilder. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.