Hoppa till innehåll

Datorn. (mic)

HaSsE93

Rekommendera inlägg

Hej, jag har precis fått min dator, jag har lite fel. Jag fick hem den satt vid den, instrallera mina spel. Sen märkte jag att den blev seg, riktigt seg. Så jag instrallera om XP'et "igen". Jag blev färdig och allt funka, laddade ner drivrutiner till grafik kort. Och Windows uppdateringar. Jag brukar alltid ha ett program när jag får datorn, nått "realtek" sound manager. Där kan du ändra ljudet på datorn och sånt, och även välja dem dära bakom datorn den gröna röda blåa svarta saken som du kopplar in ljudet på, och mic. Jo jag behöver det här programmet antagligen eftersom min Mic inte funkar. har testat att spela in ljud på Inspelningsaken på "Underhållning", det gick. prövade också att dra upp mic volymen och kunde höra mig själv. Men när jag försöker på TS och Cod4 MP inget funkar det komma inget ljud. På TS är det en liten icon med mute på, tror att TS inte känner av. Aja jag undrar bara om nån vet vad programmet heter, eller om man kan göra nåt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du prövat installera drivrutiner för ditt ljudkort?

Nej, vet inte hur man instrallerar drivrutiner till ljudkortet. Fast det är nog intergerat eftersom allt kopplas till Moderkortet. ska jag leta reda efter namnet och sedan söka på google?

Jag testade nått med mic, och då sa den: Du kan inte höra ljud och samtidigt tala, kontakta återförsäljaren bla bla...

Redigerat av HaSsE93
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...