HaSsE93 Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Hej, jag har precis fått min dator, jag har lite fel. Jag fick hem den satt vid den, instrallera mina spel. Sen märkte jag att den blev seg, riktigt seg. Så jag instrallera om XP'et "igen". Jag blev färdig och allt funka, laddade ner drivrutiner till grafik kort. Och Windows uppdateringar. Jag brukar alltid ha ett program när jag får datorn, nått "realtek" sound manager. Där kan du ändra ljudet på datorn och sånt, och även välja dem dära bakom datorn den gröna röda blåa svarta saken som du kopplar in ljudet på, och mic. Jo jag behöver det här programmet antagligen eftersom min Mic inte funkar. har testat att spela in ljud på Inspelningsaken på "Underhållning", det gick. prövade också att dra upp mic volymen och kunde höra mig själv. Men när jag försöker på TS och Cod4 MP inget funkar det komma inget ljud. På TS är det en liten icon med mute på, tror att TS inte känner av. Aja jag undrar bara om nån vet vad programmet heter, eller om man kan göra nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Har du prövat installera drivrutiner för ditt ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) Har du prövat installera drivrutiner för ditt ljudkort?Nej, vet inte hur man instrallerar drivrutiner till ljudkortet. Fast det är nog intergerat eftersom allt kopplas till Moderkortet. ska jag leta reda efter namnet och sedan söka på google? Jag testade nått med mic, och då sa den: Du kan inte höra ljud och samtidigt tala, kontakta återförsäljaren bla bla... Redigerat 27 September 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 (redigerat) Ja, det funkar nog :P Gör det då? Redigerat 27 September 2008 av JingleHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Jag har fixsat allt, var bara att ladda ner nått på ASUS sidan.. C-media. Nu kan denna tråden låsas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.