💬
Logga in
Fuska.se

Bild På Din "360-hörna"

80 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan...

Runt om på internet i olika forum finns det många trådar som t.ex "Bild på din datorhörna" eller "Ladda upp bild på din datahörna" m.m, där man får ladda upp en (eller flera) bild på sin datorhörna (alltså där sin dator står, det behöver ju självklart inte vara en hörna...)

Men nu tänkte jag att ni kunde lägga upp en bild på erat place där ni spelar xbox 360 istället för datorn........

Här kommer några bilder på min:

(Högupplösta bilder)

Nivå 4 · Lärling

Varför just 2 tvn?

29 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

Jag vet inte :S ... Förut hade jag den lilla bara men sen fick jag en stor, och jag har ingenstans att slänga iväg den lilla... Så då kan jag ha kvar den ;| ...

Nivå 4 · Lärling

helvet vilken stor tv du har.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hm, jag fixar imorgon.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6

Ok ^^

30 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #7

Kanske någon kunde komma med en bild :P ?

Nivå 2 · Novis

Kan fixa nån bild när jag kommer hem nästa vecka x)

1 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9

Ok ^_^

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hejsan...

Runt om på internet i olika forum finns det många trådar som t.ex "Bild på din datorhörna" eller "Ladda upp bild på din datahörna" m.m, där man får ladda upp en (eller flera) bild på sin datorhörna (alltså där sin dator står, det behöver ju självklart inte vara en hörna...)

Men nu tänkte jag att ni kunde lägga upp en bild på erat place där ni spelar xbox 360 istället för datorn........

Här kommer några bilder på min:

(Högupplösta bilder)

Snygg soffa, har också en sådan ;) Kanske pluppar in en bild på min lilla "Nötar" hörna.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #11

Ok ^^ ... Alla säger att de kanske tar in en bild men ingen verkar ju göra det :S Soffan är riktigt skön :P

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ok ^^ ... Alla säger att de kanske tar in en bild men ingen verkar ju göra det :S Soffan är riktigt skön :P

Jag ska... ^_^

någon gång denna vecka.

Då ska ni minsann få se!

Nivå 4 · Lärling

här är min "hörna" ;)

ska försöka fixa bättre upplösning ;)

post-70536-1222890185_thumb.jpg

post-70536-1222890195_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Skulle det inte vara skönare med TV:n i mitten och ditt Xbox 360 på hyllan under?

2 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

här är min "hörna" ;)

ska försöka fixa bättre upplösning ;)

Nice :P .. Jag har också Gta Iv, vad heter du på xbox live, så vi kanske kan lira :P ? Om du nu har live :S ... :D Håller med att du kanske kan ha tv:n immitten och 360:t under... ^^,

Nivå 4 · Lärling

jag heter backadd på live ^^

och jag brukade ha 360 under men jag tog upp det när jag skulle fixa nått och så har jag inte orkat ta ner det ^^

la till en bild på min fåtölj också

post-70536-1222960368_thumb.jpg

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Åhh, f*n va skön den fåtöljen ser ut!

är det där en sån där med inbyggda högtalare och 3.5mm plug i? såg en sån på jysk förut

Nivå 4 · Lärling

ja fåtöljen är riktigt skön, och den har högtalare och 3.5mm plug. ;)

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #20

Oh jäklar vilken nice fåtölj :D Ni andra får även lägga in bilder på er "360-Hörna" ... addeB jag addar dig nu på xbox live...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.