Hoppa till innehåll

Warhammer Online


Garone
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

 

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

 

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

Tryck på Print Screen ingame då ^^

 

WP? Hatar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

 

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

 

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

Tryck på Print Screen ingame då ^^

 

WP? Hatar dem.

 

WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

 

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

 

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

 

Tryck på Print Screen ingame då ^^

 

WP? Hatar dem.

 

WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1.

 

Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

 

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

 

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

 

Tryck på Print Screen ingame då ^^

 

WP? Hatar dem.

 

WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1.

 

Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains

 

Älskar att spela dem, hatar att möta dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

 

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

 

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

 

Tryck på Print Screen ingame då ^^

 

WP? Hatar dem.

 

WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1.

 

Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains

 

Älskar att spela dem, hatar att möta dem.

 

Trevliga att spela.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaah feck, lvl cap >.<

Jag som tänkte köpa spelet :(

 

Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla.

Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela.

 

Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl)

 

Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :)

Kör tibia
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aaah feck, lvl cap >.<

Jag som tänkte köpa spelet :(

 

Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla.

Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela.

 

Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl)

 

Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :)

Kör tibia

 

Fy f*n!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...