2 månader.
Längsta Förhållande
never had a real realationship... :(
Jag har status. 1 år den 18'de.
har haft ett i typ 3 månader och ett annat i typ 4 månader det senaste tog slut igår :( :'(
↗ till inläggethar haft ett i typ 3 månader och ett annat i typ 4 månader det senaste tog slut igår :( :'(
Aww, Aldrig haft någon här.
2 månader och pågår fortfarande.
Im the older one ^^ * proud *
↗ till inlägget
Men du är gammal :)
↗ till inlägget20 månader snart!
Jag fattar inte varför du aldrig kommer ifatt. Jag tror du sover för mycket.
2 Månader, rekordet sen har ingen funkat seriöst.
3 år och 4 månader, tog slut i juli detta år :/
↗ till inlägget
Men du är gammal :)
Du ska vara tyst pojkspoling!
20 månader snart!
Jag fattar inte varför du aldrig kommer ifatt. Jag tror du sover för mycket.
Jag sover precis hur mycket jag vill, när jag vill och hur jag vill.
Jag kommer ifatt sen.
Mitt längsta förhållande måste vara med min tjej Katarina som jag var tillsammans med i 3 år.
Aldrig haft ett förhållande :( .
Jag är snygg men har inte haft något förhållande i alla fall. Det var kanske bara ett år sedan jag ens började fundera på att skaffa flickvän. Har dock inte känts rätt med någon förrän nu. Får se vart det leder. :)
↗ till inläggetJag är snygg men har inte haft något förhållande i alla fall. Det var kanske bara ett år sedan jag ens började fundera på att skaffa flickvän. Har dock inte känts rätt med någon förrän nu. Får se vart det leder. :)
För det första så måste du hitta någon som du passar med. För det andra så tycker jag att du skall skaffa en flickvän. Det är det bästa man kan ha. : D
↗ till inläggetJag är snygg men har inte haft något förhållande i alla fall. Det var kanske bara ett år sedan jag ens började fundera på att skaffa flickvän. Har dock inte känts rätt med någon förrän nu. Får se vart det leder. :)
Inget fel med självförtroendet :)
Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :D
↗ till inläggetÄr du säker på att det är en tjej?Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :D
Jag har fortfarande ingen tjej, som några andra har sagt: jag är för ful
↗ till inläggetja det är en tjej vad trodde du att det var en kille?? :huh: LOL↗ till inläggetÄr du säker på att det är en tjej?Vet j hur Länge har En ny Tjej nu :D :D Men det pågår än :D :D
Jag har fortfarande ingen tjej, som några andra har sagt: jag är för ful