↗ till inläggetJag har en hel del problem irl faktiskt
Man kan ju undra varför...
↗ till inläggetSka du tala om "tuffing bakom skärmen"?Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.
Och vad är det för fel med att gå på Vittra? :wacko:
↗ till inläggetJag har en hel del problem irl faktiskt
Man kan ju undra varför...
↗ till inläggetSka du tala om "tuffing bakom skärmen"?Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.
↗ till inläggetCooling där....då jag börjar få en hel jävla pm-låda fylld med tillsägelser.
2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S
↗ till inlägget2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S
hahah bäst!
on topic, några få månader
↗ till inlägget2 år och några månader, från 3an till 5an. Jag visste inte att vi hade ett förhållande, trodde det var slut. Sedan helt plötsligt på sommarlovet till 6an så ringde hennes kompis och sa, "(insert ex-girlfriends name here) gör slut". Då blev jag förvirrad :S
Vet hur det e....
↗ till inläggetJag är lika tuff irl, ska vi mötas?↗ till inläggetSka du tala om "tuffing bakom skärmen"?Tuffing bakom skärmen där, vittra-barn.
När har jag sagt att det är något fel med att gå på vittra? Jag sa vittra-barn, kunde lika gärna sagt iranier, då skulle ingen sagt något.
Börjar störa mig på er folk, faktiskt.
Istället för att lära känna mig och få veta varför jag är dryg och taskig så gör ni det värre och börjar kalla mig saker och säger saker som.. faktiskt gör mig gladare, men ändå. :)
↗ till inläggetOm du så gärna vill att vi ska vilja veta varför du är så dryg och taskig, är då det bästa sättet att få folk att undra det att faktiskt vara dryg och taskig? Om du beter dig drygt och taskigt så ser jag ingen anledning att vara dryg och taskig tillbaka. :)Börjar störa mig på er folk, faktiskt.
Istället för att lära känna mig och få veta varför jag är dryg och taskig så gör ni det värre och börjar kalla mig saker och säger saker som.. faktiskt gör mig gladare, men ändå. :)
Och varför blir du störd av "oss folk" om du blir glad? Gillar du inte positiva känslor eller? :wacko:
↗ till inläggetJag lider av schizofreni?↗ till inläggetOm du så gärna vill att vi ska vilja veta varför du är så dryg och taskig, är då det bästa sättet att få folk att undra det att faktiskt vara dryg och taskig? Om du beter dig drygt och taskigt så ser jag ingen anledning att vara dryg och taskig tillbaka. :)Börjar störa mig på er folk, faktiskt.
Och varför blir du störd av "oss folk" om du blir glad? Gillar du inte positiva känslor eller? :wacko:
Schizofreni, idioti, dumhet, assholeness, retardness... Listan kan göras lång.
<____<
Här var det spammigt. Låses.