Hoppa till innehåll

Bild På Din "setup"!


swagzter
 Dela

Rekommendera inlägg

Jaha du nico. Jag ser att du pluggar hårt...

En ICA bok, en korsordsbok, Bonniers läkarbok, Allt du behöver veta, Trafikskola 2007, Målarskola, Skapelsens under, Stora boken om krukväxter, (Stora boken om handarbete*) och mycket, mycket mer.

 

* Hoppas inte detta handlar om vad jag tror det handlar om :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://img401.imageshack.us/img401/9137/56283490mh8.gif

Använder inte sängen ovanför. Har köpt en ny som är precis till vänster om där jag tog bilden <.<

Snyggt :P .. Fast det är ju rena kabelljungeln xD ...

 

Viruz256:

 

Kommer inte ihåg x)

 

Jag pratade om att jag tappat min mobil i toan, och du börjar prata om att du har oxå tappat några toarullar när du var mindre...

 

EDIT: sry för lite Oft nu, men var tvungen att fråga.

Redigerat av Viruz256
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, vi släpper det xD .. Låt oss njuta av "hörnorna" ;|

Ja men vafan!! Måste veta!!! Du kom med en cp komentar och vill inte förklara vaför!!!!!!!!!

 

BTW när jag skulle fotta, så var batteriet slut i kameran och har inte pallat köpa nya...

 

Men shit tare lungt... JAG MENAR: DU sa att du hade tappat en mobil i toan... Då säger jag att jag OCKSÅ har tappat lite saker i toan, BLAND ANNAT toarullar.. FATTAR DU NU?? :pinch: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eh, vi släpper det xD .. Låt oss njuta av "hörnorna" ;|

Ja men vafan!! Måste veta!!! Du kom med en cp komentar och vill inte förklara vaför!!!!!!!!!

 

BTW när jag skulle fotta, så var batteriet slut i kameran och har inte pallat köpa nya...

 

Men shit tare lungt... JAG MENAR: DU sa att du hade tappat en mobil i toan... Då säger jag att jag OCKSÅ har tappat lite saker i toan, BLAND ANNAT toarullar.. FATTAR DU NU?? :pinch: :D

 

... Nej du sa :Jo, jag vet hur det är... Man har vell tappat ett dussin toarullar i toan när man va ung...

 

Sry för att jag weinar, men du gjorde presis vad jag hatar mest när folk gör...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...