Hoppa till innehåll

Kan Man Koppla Ihop 2 360?


DiRtY

Rekommendera inlägg

Tja, undrar om det finns nån slags kabel som man bara drar mellan 2 xbox 360 och sen kan köära system link på tec halo 3? Alltså inte dra en internetkabel te router och hålla på över live.

Undrar även om nån vet om det finns en likadan kabel te det gamla xbox:t, så man kopplar ihop 2 st och kör system link utan att dra den te router?

 

Har för mig att en kompis sa att de hade kopplat ihop 2 xbox:r (gamla inte 360) och kört system link utan router eller internet med hjälp av en korsad nätverks kabel, nån som vet om det funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det står som sagt i manualen till Xbox att man kan koppla ihopp flera xbox.

2 Xbox kräver bara en korsad RJ-45 kabel. 3-4 Xbox kräver en router.

Det samma borde gälla för Xbox 360. LÄS I MANUALEN!!!

Anars så är det bara att testa...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är du ute efter att spela med dina kompisar på samma TV? Isf är allt du behöver 2st handkontroller eller mer (beroende på hur många ni är) Ska ni spela på varsin TV så måste ni använda en konsoll var och köra systemlink. (Hur man gör för att koppla ihop 2st xbox(360) står i manualen)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har bara 1 kompis med 360 och han får itne ta med det.

Har redan 3 kontroller te mit men vill kunna köra med fler kompisar och många av mina scrennar och det e inte kul:D

Pratade nu med supporten och de sa att man bara behövde en vanlig internetkabel och inget mer men te det gamla var man tvungen att ha en korsad.

Så får la be min kompis as mkt att ta med sitt och funkar det köper jag nog 1 360 till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n vad dumt att köpa 2 xbox bara för dina kompisar ska få spela.om ett tag kommer dina kompisar tröttna och då står du där med 2 360

pffffff man tröttnar inte på halo 3 multiplayer

vi körde 2:an på en konsoll i flera år minst 5 dagar i veckan och minst 3 timmarvarje gång vi tröttnade inte i första hand och nu när vi testade så tyckte alla det var ännu roligare med gravity hammer och mer,.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...