Ceto Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Hej alla det ska finnas en meny där man skriver Amx_plugincvarmenu och jag har det på min pappas data har jag gjort en server och där finns det amx_plugincvarmenu Men när jag är hemma hittar jag inte Amx_plugincvarmenu Så jag kan stänga av vissa saker och man ser alla plugin cvars jag behöver hjälp fort tack! Mvh Ceto
Desajn Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Skrivet 11 Oktober 2008 Alltså, så fort det är något som inte fungerar gör du en tråd på fuska.se INNAN du söker efter problemet på google. Förstår inte varför.
iBye Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 Alltså, så fort det är något som inte fungerar gör du en tråd på fuska.se INNAN du söker efter problemet på google. Förstår inte varför. http://www.usegoogleffs.com Du får ta och söka lite på google innan du för minsta lilla skriver här, som Desajn sa.
Ceto Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 Hur f*n vet ni att jag inte har sökt!? Har haft detta problem i 3 veckor och letat i google inte hittat nåt så.... Kan nån vara snäll och hjälpa mig Och Jag Har Amx Mod X
Ceto Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Det har jag gjort men det funkar inte heller tror den senaste versionen e v.1.8.1 lr nåt sånt och den har jag
Ceto Skrivet 18 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 Jag märkte en sak Det är en fil i Dedicated server > Cstrike Någon fil i Cstrike mappen om ni vet vilken fil så kan ni vara snälla och säga Mvh Ceto :)
Gäst Overkill Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Skrivet 24 Oktober 2008 Hur ska vi veta vad du har för fil i din CSTRIKE mapp, Säg vad den heter istället?
Rekommendera inlägg