💬
Logga in
Fuska.se

Amx_plugincvarmenu Hjälp!

9 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej alla det ska finnas en meny där man skriver Amx_plugincvarmenu och jag har det på min pappas data har jag gjort en server och där finns det amx_plugincvarmenu

Men när jag är hemma hittar jag inte Amx_plugincvarmenu

Så jag kan stänga av vissa saker och man ser alla plugin cvars jag behöver hjälp fort tack!

Mvh Ceto

9 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #2

Kan inte någon hjälpa mig?

11 Oct 2008

Ladda ner AMX MOD X

Nivå 4 · Lärling

Alltså, så fort det är något som inte fungerar gör du en tråd på fuska.se INNAN du söker efter problemet på google. Förstår inte varför.

12 Oct 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Alltså, så fort det är något som inte fungerar gör du en tråd på fuska.se INNAN du söker efter problemet på google. Förstår inte varför.

http://www.usegoogleffs.com

Du får ta och söka lite på google innan du för minsta lilla skriver här, som Desajn sa.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Hur f*n vet ni att jag inte har sökt!?

Har haft detta problem i 3 veckor och letat i google inte hittat nåt så.... Kan nån vara snäll och hjälpa mig

Och Jag Har Amx Mod X

14 Oct 2008

installera om amx mod x

15 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8

Det har jag gjort men det funkar inte heller tror den senaste versionen e v.1.8.1 lr nåt sånt och den har jag

18 Oct 2008
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

Jag märkte en sak Det är en fil i Dedicated server > Cstrike Någon fil i Cstrike mappen om ni vet vilken fil så kan ni vara snälla och säga

Mvh Ceto :)

24 Oct 2008

Hur ska vi veta vad du har för fil i din CSTRIKE mapp, Säg vad den heter istället?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in