💬
Logga in
Fuska.se

Fable 2 Limited Collectors Edition

33 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

såg just att den svenska versionen av fable 2 inte innehåller allt!

man får inte med hobbfiguren eller dem där korten, + att det skulle va billigare att köpa det från england och få med dem! varför får inte vi med allt???

vad får vi svenskar då?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

spelet en bonus dvd skiva "in game bonus" och ett sånt där testa xbox live 24h kort... :(

Nivå 5 · Fuskare

importera då?

Nivå 3 · Lärling

det är inte bara i sverige. Dom kommer skära ner på Samlarutgåvan i hela världen.

Dock så kommer man fortfarande få extra content, dvs. Lite mer quests och items

8 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #6

nej, dem snålar inte i hela världen...

och jag har ju redan bokat här i sverige så det är väl onödigt att köpa ett till + att jag får det ca 3 dar senare om jag köper det från tex england...

Nivå 3 · Lärling

Jo....

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

Jo....

inte i england eller usa!
Nivå 3 · Lärling

med tanke på att lionhead har sagt att priset kommer sänkas med 10 amerikanska dollar så antar jag det

men, men. kirra fram bevis så är jag nöjd

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

addeb, inse att du har fel-,-

9 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #11

nej, det är du som ska inse att DU har fel, här är en länk till game i england, och om du scrollar ner ser du hobb figuren och korten HA! :gitarr:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Du tror inte att det är så att de inte har orkar ändra? http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=27995 Där kan du läsa om det. Du har fel, inse det.

Nivå 3 · Lärling
nej, det är du som ska inse att DU har fel, här är en länk till game i england, och om du scrollar ner ser du hobb figuren och korten HA!

du kan gå in på vilken onlinebutik i världen som säljer collectors edition. jag slår vad om att i stort sett alla använder den bilden.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #14

ja, men om man inte får med hobb figuren eller korten varför visar dem fortfarande bilden då?

och så står det: Fable II Collectors Edition for Xbox 360 Features:

Bonus disc with all Lionhead developer diaries, concept art viewer, music from soundtrack and new behind the scenes making of video

Collectible Hobbe figure

5 x Fate cards

Bonus in-game content

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

dålig uppdatering gissar jag på

10 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #16

men om lionhead tog bort saker borde dom ju kontaktat alla återsäljare och dom borde ändra sina sidor...

men dom kanske inte har orkat/hunnit ändra

12 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #18

ja, men det tar ju inte lång tid, <_<

Nivå 3 · Lärling

Ett spel nej. Men du måste förstå att en onlinebutik har 1000-tals spel, filmer, skivor i sitt utbud. Att hålla allt detta uppdaterat är en ganska stor uppgift.

14 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #20

ja men det är ju lite "kriminellt" att skriva att man får med något som man inte får...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in