Undrar om någon vet hur länge det kan ta om man lämnar in xboxen på lagning?
Min cd-läsare har kraschat.....
Undrar om någon vet hur länge det kan ta om man lämnar in xboxen på lagning?
Min cd-läsare har kraschat.....
Jaah du
En polare till mig tog det ungefär 3 veckor.
kan ta allt från 2 dagar till 2 månader...
PALLA 2 MÅNADER :bah:
oo fyfan, vill helst ha tillbka den innan cod5 släpps. Men om det tar 2månader så kan jag ju lika gärna laga den själv. :)
Laga den själv? :meddum:
Om du har fått RROD tar det 2-3 veckor.
Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny!
↗ till inläggetLång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny!
lol? Allvar? 1-2 år?!?!?
↗ till inlägget↗ till inläggetLång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny!
lol? Allvar? 1-2 år?!?!?
Nej, självklart inte.
2-3 veckor, som jag sa.
ring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor!
↗ till inläggeti nya xbox så är det mindre chans att få RROD. dom har försökt fixa det i dom så du har helt felring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor!
↗ till inläggetLaga den själv? :meddum:
Ja, det är väll bara skruva upp xboxen och ta ur dvd-läsaren som sitter där?
Sen så beställer jag en ny dvd-läsare som kostar kanske runt 900:- , och det vill jag helst inte.
Jag vill inte heller vänta så himla länge heller :)
Och nej jag har inte rrod, som jag skrev först så är det bara dvd-läsaren som har kraschat...
om du inte orsakat det själv och har garantin kvar så bör det bara ta någon vecka
↗ till inläggetom du inte orsakat det själv och har garantin kvar så bör det bara ta någon vecka
Okeyy, :D
Från 2-4 veckor tror jag, det beror på var du lämnar in den.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in