zkAro Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jajamensan, jag visste att denna dahen skulle komma! Jag bara satte igång WoW idag, klickade play och loggade in på mitt acc. Men vad jag inte visste var att detta skulle bli den värsta dagen i mitt liv! Det var först när jag såg "Downloading Updates 1%" jag visste att det skulle komma något hemskt. Men efter 5 sekunder såg jag att det gick riktigt snabbt, det hade redan kommit 14%! När den sedan var på 100% stod det "Requires patch". Jag fattade ingenting! Jag hatar detta! Och varför jag hatar det är för att det kommer ta runt 40 timmar för denna 3.26GB patchen! Det har varierat från 36 Hours till 55 Hours men jag vet inte vad jag ska tro på. Men snälla svara på detta, kommer det verkligen att ta sån tid?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Patchen jag laddade ner var på 1,5 GB ungefär. Tog väl 2-3 timmar, sen följde en updater och en mindre patch på 600 MB (gick på några sekunder), följt av en till updater. Det ska vara allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag tankade hem patchen på 1 minut, samma med den andra patchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag tankade hem patchen på 1 minut, samma med den andra patchen.samma här.fast installationen tog en jävligt lång tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Gick till skolan igen när jag höll på att installera=soft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 laddade också ner den på ca 1 min, och installationen tog inte häller så lång tid den... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Skaffa ny dator already lol, 48 timmar?<_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 För mej tog det max 5 min ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Skaffa ny dator already lol, 48 timmar?<_> Naee! Behöver inte skaffa ny dator, AMD Athlon X2 5000+, GeForce 7900GTX 512MB, 2GB RAM. Det jag menar är där det står Blizzard Downloader "Downloading World of Warcraft 2.4.3 to 3.0.2 Classic enGB Win Final..." Sen står det 250MB of 3.27GB - About 30 - 60 Hours (det varierar hela tiden). Och, vad rekommenderar ni? - Vänteläge sätts på efter 15 minuter eller att det aldrig sätts på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 testa att stänga av brandväggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 det är en j*vla massa players som laddar ner patchen just nu troligtvis, fattar inte varför folk inte bara lät background downloadern va på ^^ Necromancer, att datorn går in i vänteläge efter 15 min går att stänga av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 det är en j*vla massa players som laddar ner patchen just nu troligtvis, fattar inte varför folk inte bara lät background downloadern va på ^^ Necromancer, att datorn går in i vänteläge efter 15 min går att stänga av jaja, det visste jag ju. Jag är ingen nybörjare på datorer hörru! Undrade bara om jag ska ha vänteläge på medans den laddar ner eller om jag ska låta bli det. För det kommer ju att ta en stund att ladda ner, så jag vet inte om datorn blir varm utan någon väntelägestid på. Edit: Nästan 10% nu, nu börjar det gå undan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg