Hoppa till innehåll

Vilken Webbläsare Föredrar Du?


Rammus
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 104
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Egentligen är alla webbläsare lika säkra va? Jag menar IE och FF är det säkerhets skillnad på dom? Och hur kan det då vara det?

Samma sak gäller olika antivirus program. Det beror på hur dom programmeras.

 

Aha..Så då är FF bättre ? Eller vad tycker du?

 

Google Chrome ska testas. Det är faktsikt bra. Om jag inte skulle få ha FF. Så skulle jag tagit Google Chrome. Snabb och skönt, Fast FF är fortfarande på plats 1.

 

EDIT: Glömde skriva in en sak ;)

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 Internet Explorer (för några sidor fungerar bättre i det)

Det håller jag inte med om.

 

Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Firefox i Firefox?

 

Va? Menar du: Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Intenet Explorer i Firefox?

 

Om det va det du menade så är svaret nej. Det är klart att Firefox inte funkar bättre bara för att jag tycker det! :lol:

Det var bara min åsikt

 

Jag har aldrig stött på en sida som funkar bättre i Internet Explorer än i Firefox

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har jag inte heller faktiskt gjort. Så AlleTheMaster har faktiskt en poäng där.

 

 

Svar till Datageniet: Lol är det så dåligt? . Okej du kan ju knappt stava så jag vet inte. Men det är ju din åsikt , Men men..Jag fattar inte att folk sitter på IE en. Tycker faktiskt Google Chrome och FF ska komma med direkt när man har köpt en dator. Vilket IE gör men inte FF , Det är tråkigt tycker jag.

 

EDIT: Skrev till en sak.

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 Internet Explorer (för några sidor fungerar bättre i det)

Det håller jag inte med om.

Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Firefox i Firefox?

 

Va? Menar du: Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Intenet Explorer i Firefox?

 

Om det va det du menade så är svaret nej. Det är klart att Firefox inte funkar bättre bara för att jag tycker det! :lol:

Det var bara min åsikt

 

Jag har aldrig stött på en sida som funkar bättre i Internet Explorer än i Firefox

 

Du är ju verkligen konstig du, AlleTheMaster. Om en sida inte funkar i Firefox så har det ju inte det minsta

att göra med vilken webbläsare man tycker bäst om, det är obestridlig fakta.

 

För övrigt så ser min lista ut på följande sätt:

1. Google Chrome

2. Internet Explorer

...och sist kommer Firefox då jag inte tycker den tillför mig något som jag inte kan få med nämnda webbläsare...

 

Och ni som säger att inte det inte går att ha 'addons' till Internet Explorer, det är bara skitsnack, det går.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 Internet Explorer (för några sidor fungerar bättre i det)

Det håller jag inte med om.

Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Firefox i Firefox?

Va? Menar du: Nehe, så bara för att du inte håller med om det så funkar sidan som inte funkar i Intenet Explorer i Firefox?

 

Om det va det du menade så är svaret nej. Det är klart att Firefox inte funkar bättre bara för att jag tycker det! :lol:

Det var bara min åsikt

 

Jag har aldrig stött på en sida som funkar bättre i Internet Explorer än i Firefox

 

Du är ju verkligen konstig du, AlleTheMaster. Om en sida inte funkar i Firefox så har det ju inte det minsta

att göra med vilken webbläsare man tycker bäst om, det är obestridlig fakta.

 

För övrigt så ser min lista ut på följande sätt:

1. Google Chrome

2. Internet Explorer

...och sist kommer Firefox då jag inte tycker den tillför mig något som jag inte kan få med nämnda webbläsare...

 

Och ni som säger att inte det inte går att ha 'addons' till Internet Explorer, det är bara skitsnack, det går.

 

Problemet är att det inte är Firefox fel utan sidans fel. Firefox har ett mycket bättre stöd för CSS (eller webdesign generellt) än IE.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Problemet är att det inte är Firefox fel utan sidans fel. Firefox har ett mycket bättre stöd för CSS (eller webdesign generellt) än IE.

Jag håller med dig om att sidan ska se lika ut i alla webbläsarna, men nu tänkte jag mest på andra

saker som JavaScript och liknande som IE stödjer som Firefox ännu inte stödjer.

 

Det verkar har blivit någon slags grej att det är coolt att hata IE och älska Firefox. http://forums.utassault.net/images/smilies/submitted/squirrel/nonono2.gif Pinsamt http://forums.utassault.net/images/smilies/submitted/squirrel/nonono2.gif

 

Edit: Såklart Firefox stödjer JS, men inte alla funktioner som IE stödjer.

Redigerat av WDD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5.Jag gillar det inte i designen.

Kom inte ihåg men det är ju så himla ful design i Mozzila Firefox!!!!!! :angry:

 

INTERNET EXPLORER

 

Tror nog inte du använt FF.

 

Vad man tycker är snygg och inte är en åsikt, du kan inte säga att Firefox är snyggre än IE och att jag och

Datageniet har fel som tycker att IE är snyggare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5.Jag gillar det inte i designen.

Kom inte ihåg men det är ju så himla ful design i Mozzila Firefox!!!!!! :angry:

 

INTERNET EXPLORER

 

Tror nog inte du använt FF.

 

Vad man tycker är snygg och inte är en åsikt, du kan inte säga att Firefox är snyggre än IE och att jag och

Datageniet har fel som tycker att IE är snyggare...

 

Haha WDD du är bara för rolig. FF är klart mycket snyggare en IE. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...