Hoppa till innehåll

Bioshock 2: Sea Of Dreams!


Mugaga
 Dela

Rekommendera inlägg

men jag gillar det helt enkelt inte. alla har olika smak. och jag tror inte diskussions forumet är till för att diskutera varför jag inte gillar bioshock.

Du har fortfarande inte ens ett enda argument till varför BioShock suger. Klart som f*n att forumet är till för det, en del av forumet handlar ju faktiskt om spel.

 

varför blir du sur??? waldorf får väl för f#n tycka vad han vill.. jag menar all i min klass spelar cs eller andra pc spel. jag tycker mest om FPS på xbox 360 jag tyckte att bioshock var bra men jag tröttnade efter ett tag

 

Det här är en av anledningarna till att småkillar är jävligt irriterande på forum. Jag blir inte sur, jag diskuterar. Vad dina ungj*vlar i klassen tycker om är väl ganska irrelevant, jag bryr mig iallafall inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hatar bioshock så jag tyckte den sög.

Säg EN enda fps som kommit ut de senaste två åren som är bättre än BioShock. Dessutom har du inget argument vilket gör ditt inlägg helt värdelöst.

Ja

COD 4, halo 3 och en hel drös andra. och jag gillar det helt enkelt inte.

Jag visste det. I Call of Duty 4: Modern Warfare får du all action serverad hela tiden. Det spelet kräver inte mycket av spelaren. Jag kan förstå att folk som inte spelat så mycket faller för sådana spel. Att Halo 3 skulle vara bättre än BioShock är ju f*n skrattretande. Jag trodde inte att utvecklare hade en sån passion för att göra spel längre, men med en otroligt bra story, underbara miljöer, och känslan av att gå runt i en förlorad stad visar 2K att jag hade fel. BioShock är så enormt mycket mer än bara hjärndött skjutande.

 

varför måste du bli sur bara för jag tycker ett spel du gillar och du tycker ett spel jag gillar är dåligt. får man inte ha egna åsikter eller? jag tycker dom spelen är roligare helt enkelt

 

Om du nu värderar åsikter så mycket så kanske du kan lysa upp din egen åsikt om varför du hatar Bioshock?

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Waldorf

men jag gillar det helt enkelt inte. alla har olika smak. och jag tror inte diskussions forumet är till för att diskutera varför jag inte gillar bioshock.

Du har fortfarande inte ens ett enda argument till varför BioShock suger. Klart som f*n att forumet är till för det, en del av forumet handlar ju faktiskt om spel.

varför blir du sur??? waldorf får väl för f#n tycka vad han vill.. jag menar all i min klass spelar cs eller andra pc spel. jag tycker mest om FPS på xbox 360 jag tyckte att bioshock var bra men jag tröttnade efter ett tag

 

Det här är en av anledningarna till att småkillar är jävligt irriterande på forum. Jag blir inte sur, jag diskuterar. Vad dina ungj*vlar i klassen tycker om är väl ganska irrelevant, jag bryr mig iallafall inte.

 

Se det värkar ju vara en hel del som tycker andra spel är bättre än bioshock. och du ska F*n inte snacka om ungj*vlar när du är en själv. Du blir skitsur för det spelet du tycker är skitbra tycker vissa andra är dåligt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men jag gillar det helt enkelt inte. alla har olika smak. och jag tror inte diskussions forumet är till för att diskutera varför jag inte gillar bioshock.

Du har fortfarande inte ens ett enda argument till varför BioShock suger. Klart som f*n att forumet är till för det, en del av forumet handlar ju faktiskt om spel.

varför blir du sur??? waldorf får väl för f#n tycka vad han vill.. jag menar all i min klass spelar cs eller andra pc spel. jag tycker mest om FPS på xbox 360 jag tyckte att bioshock var bra men jag tröttnade efter ett tag

Det här är en av anledningarna till att småkillar är jävligt irriterande på forum. Jag blir inte sur, jag diskuterar. Vad dina ungj*vlar i klassen tycker om är väl ganska irrelevant, jag bryr mig iallafall inte.

 

Se det värkar ju vara en hel del som tycker andra spel är bättre än bioshock. och du ska F*n inte snacka om ungj*vlar när du är en själv. Du blir skitsur för det spelet du tycker är skitbra tycker vissa andra är dåligt.

 

Hahahahha. Precis när jag läste Hectors inlägg tänkte jag att Mr. Waldorf skulle komma tillbaka snabbt som ögat till debatten för att han "höll med" dig. Vad är det nu jag ser? Du har det inte särskilt lätt va? Jag tycker att det är finfint att du inte gillar BioShock, men jag vill gärna veta varför. Inlägg utan motivation är så tråkiga förstår du. Eller nä, det gör du kanske inte. Skönt att se att du har humor också, alltid härligt med såna människor. ;D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

men jag gillar det helt enkelt inte. alla har olika smak. och jag tror inte diskussions forumet är till för att diskutera varför jag inte gillar bioshock.

Du har fortfarande inte ens ett enda argument till varför BioShock suger. Klart som f*n att forumet är till för det, en del av forumet handlar ju faktiskt om spel.

varför blir du sur??? waldorf får väl för f#n tycka vad han vill.. jag menar all i min klass spelar cs eller andra pc spel. jag tycker mest om FPS på xbox 360 jag tyckte att bioshock var bra men jag tröttnade efter ett tag

 

Det här är en av anledningarna till att småkillar är jävligt irriterande på forum. Jag blir inte sur, jag diskuterar. Vad dina ungj*vlar i klassen tycker om är väl ganska irrelevant, jag bryr mig iallafall inte.

 

ta det lungt!!!!

Jag gillar inte heller bioshock så mycket, jag tröttnade as fort

alla har olika smak

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...