Hoppa till innehåll

Nybörjare

JonteFire2

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej, men det funkar väll?

förresten nu tror jag att jag har installerat patchen.. jag var ju tvungen att bli medlem på flashhack eller vad det hette.. och jag vet inte vart patchen ligger nu i datorn..

sök på namnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gör jag det. har letat på google och youtube men hittar det inte...

Och när jag ska spela online så kommer det alltid upp en sån där tillåt och neka-skylt. Hur gör jag för att få bort den?? spelar ingen roll om jag trycker på neka ellr tillåt..det kommer bara upp en ny hela tiden!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur gör jag det. har letat på google och youtube men hittar det inte...

Och när jag ska spela online så kommer det alltid upp en sån där tillåt och neka-skylt. Hur gör jag för att få bort den?? spelar ingen roll om jag trycker på neka ellr tillåt..det kommer bara upp en ny hela tiden!!

det med neka-skylt är antagligen ditt anit-virus skydd Norton som vill att du ska tillåta spela spelet online. det går nog få bort ;)

och om du vill updatera PB så är det bästa pogramet pbsetup ett bra pogram. titta på google och ladda ner ;)

sen när du har pbsetup(kom ihåg vart u sparade pogramet!) så ska du installera, sen kommer ett avtal upp där tycker du på I Agree. sen så välder du ett spel sen check for updates.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, tack så mycket. ska kolla lite om det finns.

Men hur öppnar jag den där neka/tillåta fönstret? antar att det kanske funkar. för när jag installerade the sims2 en gång så stod det att programmet nekades och att jag fick gå in på ngn telia grej och tillåta programmet.. hur öppnade man den där grejen? har glömt det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...