💬
Logga in
Fuska.se

Nybörjare

26 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

Hur gör jag det. har letat på google och youtube men hittar det inte...

Och när jag ska spela online så kommer det alltid upp en sån där tillåt och neka-skylt. Hur gör jag för att få bort den?? spelar ingen roll om jag trycker på neka ellr tillåt..det kommer bara upp en ny hela tiden!!

17 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hur gör jag det. har letat på google och youtube men hittar det inte...

Och när jag ska spela online så kommer det alltid upp en sån där tillåt och neka-skylt. Hur gör jag för att få bort den?? spelar ingen roll om jag trycker på neka ellr tillåt..det kommer bara upp en ny hela tiden!!

det med neka-skylt är antagligen ditt anit-virus skydd Norton som vill att du ska tillåta spela spelet online. det går nog få bort ;)

och om du vill updatera PB så är det bästa pogramet pbsetup ett bra pogram. titta på google och ladda ner ;)

sen när du har pbsetup(kom ihåg vart u sparade pogramet!) så ska du installera, sen kommer ett avtal upp där tycker du på I Agree. sen så välder du ett spel sen check for updates.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

Okej, tack så mycket. ska kolla lite om det finns.

Men hur öppnar jag den där neka/tillåta fönstret? antar att det kanske funkar. för när jag installerade the sims2 en gång så stod det att programmet nekades och att jag fick gå in på ngn telia grej och tillåta programmet.. hur öppnade man den där grejen? har glömt det

Nivå 0 · Nykomling

vilket anti virus har du? jag har F-Secure.

18 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25

Jag med

Nivå 0 · Nykomling

konstigt mitt nativirus behöver man inte tillåta det.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Okej, men nu funkar det! :P :) Jag skulle trycka på tillåt och göra så att meddelandet inte visades igen. det var tydligen nån störning eller nåt!

Men du.. Jag skulle vilja veta hur man kör lokal med en kompis.. jag o kompisen testade men det funka inte (eller vi visste inte hur man gjorde!)

Vet du hur man gör? Vi installerade med samma skiva och allt!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in