Vad tycker ni är roligast att göra i Saints Row 2?
Jag tycker om att ta gissla/kasta folk
Vad tycker ni är roligast att göra i Saints Row 2?
Jag tycker om att ta gissla/kasta folk
Skulle tro det är att köra skitbil och skjuta bajs på hus/folk.
Off Topic, när släpps det till pc?
Tror inte det blir nån pc version.
↗ till inläggetTror inte det blir nån pc version.
De blir de visst. Spelet kommer till pc i november nån gång.
Ok visste inte det. :meddum:
nice då ska jag ha det till dator..
en kompis till mig säger att när man går in i en bil så öppnar han inte dörren är der sant??
↗ till inläggetnee, man öppnar dörren såklartnice då ska jag ha det till dator..
en kompis till mig säger att när man går in i en bil så öppnar han inte dörren är der sant??
ok då ska jag köpa det när det kommer till dator nice!!
JAG BLIR GALEN!!!
jag kommer inte kuna köra SR2 på typ 2 veckor, och jag har det hemm i i min hylla!!!!!
vad ska jag göra för att få tiden att gå?!
Va med kompisar...
var bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig..
↗ till inläggetjag bor i hällnäs i västerbotten, norrlandvar bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig..
Tycker inte att nått i spelet är roligt
↗ till inläggetSkaffa ett liv. Garanterar dig att tiden kommer flyga förbi :)JAG BLIR GALEN!!!
jag kommer inte kuna köra SR2 på typ 2 veckor, och jag har det hemm i i min hylla!!!!!
↗ till inläggettiden går fort :P mitt 360 är i tyskland nu↗ till inläggetSkaffa ett liv. Garanterar dig att tiden kommer flyga förbi :)JAG BLIR GALEN!!!
RROD eller? :huh:
vad jag tycker är saints row en dålig verision av gta de snott.
typ storyn och nästan allt kommer från gta.gillar det inte alls.har ett demo på det.sämre än gta4 till och med
↗ till inläggetvar bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig..
Du är inte allvarlig va? Bjuda hem en främmande människa som du träffat på internet.
tänkte också på det...
↗ till inlägget↗ till inläggetvar bor du??? om det är nära till mig så kan du få spela hemma hos mig..
Du är inte allvarlig va? Bjuda hem en främmande människa som du träffat på internet.
Han är allvarlig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in