Om jag laddar ner GH3 till data, och har en Xbox360 guitarr, kan jag då andvända den?
Gh3
har din GH gittar en USB ansluting så kanske men skulle inte tro det för Xbox är ett Xbox och en PC är en PC.
Utvecklat av microsoft... och det finns en sak som gör att man kan ha den till datan
Yes box, det ska du kunna. Dock behöver du kanske en USB-plugin som du får när du köper en trådlös Xbox 360-kontroll. Men jag är inte säker.
D48: Xbox 360 är bara en fint förpackad PC. ;)
Själv pluggade jag in gitarren och började lira (ej trådlös). Funkade fin fint. :)
Ja, det funkar.
Det roliga är att när du köper GH3 till PC så får du faktiskt med en xbox 360 explorer gitarr att gibba på.
Skulle bara vilja tillägga att Xbox handkontroller (+USB kabel) fungerar också. :)
aa det är ju från microsoft.
↗ till inläggetMenade den trådlösa gitarren.Själv pluggade jag in gitarren och började lira (ej trådlös). Funkade fin fint. :)
↗ till inlägget↗ till inläggetMenade den trådlösa gitarren.Själv pluggade jag in gitarren och började lira (ej trådlös). Funkade fin fint. :)
Inlägget var riktat mot trådskaparen. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetSjälv pluggade jag in gitarren och började lira (ej trådlös). Funkade fin fint. :)
Menade den trådlösa gitarren.
Inlägget var riktat mot trådskaparen. ;)
Nu har vi ju dock inte fått veta om han har en trådlös gitarr till Xbox 360. Har han inte det ska det ju som du sade funka utan något lullilull.
Funkar det om man andvänder en lite nätverkskabel??(finns ett utag på gitarren, och den passar i datan)