↗ till inläggetSame, Levlar upp min priest nu. Disc och Shadow.Dual Talent Specialization
Senaste Upplåsta Archivement?
I've Gone And Made A Mess 25-man
Storming the Citadel 25-man
FINALLY!!
Just the two of us: 1750
Vengefully Dedicated.
Inc Just the two of us: 2000 och Brutally Dedicated!
[swift Zulian Tiger]
Har 89 mounts nu, kommer få 100 achiv när jag samlat mer märken för Tournament :)
A Tribute to Skill (10-player) 1 wipe från mad skill =/
Call of the Grand Crusade (10-player )
Can I Keep Him?
((Nej, jag fick inte den förrän nu. Skäms lite faktiskt eftersom jag gillar petsen så mycket haha))
Looking For Many.
Three Car Garage (10-player)
Less-rabi
Glory of the Hero (finally)
↗ till inläggetNu gäller det väl bara att skaffa träning för det? :3Glory of the Hero (finally)
[stormwind stockades]
↗ till inläggetyep yep↗ till inläggetNu gäller det väl bara att skaffa träning för det? :3Glory of the Hero (finally)
[stormwind stockades]
GZ :D
Zombiefest!
Brutally Dedicated
The Right Stuff
[PROTODRAKEOMFGZ]
2500 Dungeon and Raid Emblems
För någon dag sen :)
↗ till inlägget[50 Quest's Completed]The Right Stuff
[PROTODRAKEOMFGZ]
Haha, K, jag kan solo alla instancer som är vid min levelrange. ^^,
Ska solo stockades för typ wool skit xD
↗ till inläggethehe jepp det är ett najs plus för protpallys↗ till inlägget[50 Quest's Completed]The Right Stuff
[PROTODRAKEOMFGZ]
Haha, K, jag kan solo alla instancer som är vid min levelrange. ^^,
Ska solo stockades för typ wool skit xD
[For The Horde!]
Reward: [Reins of the Black War Bear]
:D
Tastes like chicken
Man ska äta 50 olika saker :o
↗ till inläggetFUCK YEH, ANUB DOWN! Efter ett par timmar tog vi ner Anub25man <Heroic>! Blev dock bara A Tribute To Skill :)
Skön björn ute till höger, våga vägra picture ^^
I vilket fall har jag levlat min hunter till 78 och craftat massa hunter gear åt honom från min main. Kommer vara full epic direkt efter ding nästan :)
↗ till inlägget↗ till inläggetFUCK YEH, ANUB DOWN! Efter ett par timmar tog vi ner Anub25man <Heroic>! Blev dock bara A Tribute To Skill :)
Skön björn ute till höger, våga vägra picture ^^
I vilket fall har jag levlat min hunter till 78 och craftat massa hunter gear åt honom från min main. Kommer vara full epic direkt efter ding nästan :)
Lol, såg inte det :D