Hoppa till innehåll

Cs 1.6 Problem


ThaNooB
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon mer än jag som inte kommer in på alla servrar? Det står att jag har en klient 48 och att jag inte kommer in för att servern har klient 47.

 

Och jag har även ett annat problem... När jag joinar servrar så laggar det ibland, så jag måste trycka Ctrl+Alt+Del för att avsluta programmet. Någon annan som har detta problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Internet anslutningen känns iaf lika snabb som vanligt. Men nu när jag startade datorn, så högerklickade jag på Steam-ikonen sen Friends. Och det kom upp lika snabbt som det ska.

 

Jag har inte orkat/brytt mig om att säga att när man ska trycka upp sina vänner så måste den ladda lite för att det ska komma upp. Men det har slutat nu så jag tror det är fixat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har många kompisar som har samma fel. Jag spelade cs i förgår morse då stog det att "Counter Strike" uppdaterades och det gick ju på 2 sekunder. sedan testade jag att starta någon icke VAC server. Då det stog det där med klient. Men inte på en enda VAC. Kunde spela alla . Fattar inte varför alla har lagg. Funkar som smort för mig.

 

EDIT: Det är inte ett Steam fel tror jag. Eftersom att det funkar bra för många. Bara visa som det inte funkar för. Vad kan dom ha eller gjort ? Måste ju vara något :S

Redigerat av dragonaits
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...