💬
Logga in
Fuska.se

Warcraft 3 Reign Of Chaos

4 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

varje gång jag försöker göra en custom bana så kommer ingen jag väntar en kvart ingen kommer vad är det som är fel?

vem kan nåt fusk?

Nivå 5 · Fuskare
27 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ska jag vara helt ärlig behöver inte det vara hans problem. Hans problem kanske är att när han skapar serverar så råkar det ofta vara så att battle nets custom server lista har extremt många serverar och hans server försvinner spårlöst ner i avgrunden av listan där ingen tittar.

Gör som Dyas har skrivit i den andra tråden han länkade till, öppna den porten. Funkar inte det, skaffa en auto-refresher.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ska jag vara helt ärlig behöver inte det vara hans problem. Hans problem kanske är att när han skapar serverar så råkar det ofta vara så att battle nets custom server lista har extremt många serverar och hans server försvinner spårlöst ner i avgrunden av listan där ingen tittar.

Gör som Dyas har skrivit i den andra tråden han länkade till, öppna den porten. Funkar inte det, skaffa en auto-refresher.

95% chans är det att det är hans problem-,-
28 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

95% chans är det att det är hans problem-,-

OT men det är 50%.

Har du löst det än?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in