💬
Logga in
Fuska.se

Klädesmärken

24 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej kan säja vad jag har på mej.

Svarta Team Sportia mjukisar, vit tajt t-shirt, rosa Lacoste piké och en Element tjocktröja.

Inte ofta jag klär mej såhär, händer någon gång ibland. Oftast knallar jag runt med någon vanlig vit t-shirt och någon hood/tjocktröja på mej.

Du är en tjej, för jag tror de flesta killar inte har på sig rosa kläder. Det går dock att ändra kön till flicka. Jag ser att du är en pojke, fast det är du ej.

I övrigt tycker jag de kläder du har på dig är väldigt normala för tjejer att ha.

//HardRock.

Ok jag kan förstå att du inte ser att många killar har på sig t.ex rosa pike kläder eller tshirtar eller kanske kepsar också, men då är det för du kanske bor i Norrland osv.

Bor man i Stockholm, Göteborg eller Malmö så är det annorlunda.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej kan säja vad jag har på mej.

Svarta Team Sportia mjukisar, vit tajt t-shirt, rosa Lacoste piké och en Element tjocktröja.

Inte ofta jag klär mej såhär, händer någon gång ibland. Oftast knallar jag runt med någon vanlig vit t-shirt och någon hood/tjocktröja på mej.

Du är en tjej, för jag tror de flesta killar inte har på sig rosa kläder. Det går dock att ändra kön till flicka. Jag ser att du är en pojke, fast det är du ej.

I övrigt tycker jag de kläder du har på dig är väldigt normala för tjejer att ha.

//HardRock.

Att färger ska beskriva vilket kön man har är helt absurt, hela de ämnet ligger på dagisnivå ( av mina egna erfaranheter ).

Hela vårt samhälle har flippat ur totalt när det gäller mode, allt är fokuserat på märken imo

Senast ändrad:

31 Oct 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark
↗ till inlägget

Jag gillar märkeskläder också!

post-48966-1225437778_thumb.jpg

Jhar på mig:

Billabong mjukisbyxor

Billabong T-shirt

och...

... Militär mönstrade kallingar

Nivå 4 · Lärling

Enda märkes kläderna jag har så är Hilfiger Denim jeans, Hilfiger piké och Hilfiger kalsonger. Och så ett Hilfiger bälte :D Hilfiger ftw.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in