D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 hej nu så har jag flera ggr hört ett ljud som låter som ngr fåglar och en groda när jag har varit ute på internet och jag undrar vad är detta? det kan inte vara ngt virus va`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Det är reklamen för "Fiesta" här på Fuska du hör, inget mer. Djungelljudsvirus lol. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Aldrig hört något sådant ljud. Kan nog vara för att jag använder NoScript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Det hörde jag också en gång här på fuska :o och jag använder NoScript Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jodå, jag har också hört det... Satt på datorn typ kl 12 på natten när alla låg o sov.. Så hade jag ljudet på och ganska högt, och jag surfade till fuska.se ... Då hördes "Ljungelljud" över hela huset... x'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har hört det massa ggr, och har tänkt skriva om det, men har glömt det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har aldrig inträffat hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har aldrig hört det ljudet?! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 hörde det nu när jag gick in på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag har hört det och det är iriterande tycker jag.... Men fuska.se kan inte bestämma fall reklamen får ha ljud........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.