Hoppa till innehåll

Ladda Ner Gamecam Eller Nåt Annat!


Moviemaker
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena, jag vill ladda ner ett program som man filmar i spel med (typ som fraps) fast skillnaden ska vara att jag vill filma mer än 30 sek. Helst hur länge som det går. Det ska vara gratis, lagligt och virusfritt. Har hört om GameCam men vet liksom inte var eller hur man ska ladda ner det. (Jag har googlat) Men jag är lite osäker på om det är virusfritt och lagligt. (Alltså inte GameCam utan sidan man laddar ner det på.) Skulle bli jätteglad om någon svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena, jag vill ladda ner ett program som man filmar i spel med (typ som fraps) fast skillnaden ska vara att jag vill filma mer än 30 sek. Helst hur länge som det går. Det ska vara gratis, lagligt och virusfritt. Har hört om GameCam men vet liksom inte var eller hur man ska ladda ner det. (Jag har googlat) Men jag är lite osäker på om det är virusfritt och lagligt. (Alltså inte GameCam utan sidan man laddar ner det på.) Skulle bli jätteglad om någon svarar.

Närrå, ladda ner bara från själva gamecam sidan: http://www.planetgamecam.com/?locid=download

 

Många använder gamecam så det borde inte ha nån virus? Har själv aldrig använt både fraps eller gamecam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xfire?

Vad är xfire?

 

Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes:

 

Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xfire?

Vad är xfire?

 

Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes:

 

Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar.

 

1 min blir väl runt 1 GB så det är väl inget större problem. Det tar bara några minuter att ladda upp dem med xfire och sen kan man ta bort dem från sin dator om man nu har ont om plats.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

xfire?

Vad är xfire?

 

Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes:

 

Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar.

 

jo, så det gäller att dra ner på sina settings när man ska filma med Xfire för det drar ner på det så mkt, det fick jag göra iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...