Moviemaker Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tjena, jag vill ladda ner ett program som man filmar i spel med (typ som fraps) fast skillnaden ska vara att jag vill filma mer än 30 sek. Helst hur länge som det går. Det ska vara gratis, lagligt och virusfritt. Har hört om GameCam men vet liksom inte var eller hur man ska ladda ner det. (Jag har googlat) Men jag är lite osäker på om det är virusfritt och lagligt. (Alltså inte GameCam utan sidan man laddar ner det på.) Skulle bli jätteglad om någon svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Tjena, jag vill ladda ner ett program som man filmar i spel med (typ som fraps) fast skillnaden ska vara att jag vill filma mer än 30 sek. Helst hur länge som det går. Det ska vara gratis, lagligt och virusfritt. Har hört om GameCam men vet liksom inte var eller hur man ska ladda ner det. (Jag har googlat) Men jag är lite osäker på om det är virusfritt och lagligt. (Alltså inte GameCam utan sidan man laddar ner det på.) Skulle bli jätteglad om någon svarar. Närrå, ladda ner bara från själva gamecam sidan: http://www.planetgamecam.com/?locid=download Många använder gamecam så det borde inte ha nån virus? Har själv aldrig använt både fraps eller gamecam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire?det går med Xfire men filerna blir stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire?Vad är xfire? Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire?Vad är xfire? Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes: Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire? Vad är xfire? Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes: Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar. 1 min blir väl runt 1 GB så det är väl inget större problem. Det tar bara några minuter att ladda upp dem med xfire och sen kan man ta bort dem från sin dator om man nu har ont om plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 xfire? Vad är xfire? Ska man ladda ner v.2.2? Hur laddar man ner det? Är det lagligt? Är bara lite osäker! :rolleyes: Xfire är ett in-game chattprogram med inspelningsmöjlighet. Dock så blir som sagt ovan filerna väldigt stora och det drar ner rejält på FPS'et i spelet medans du filmar. jo, så det gäller att dra ner på sina settings när man ska filma med Xfire för det drar ner på det så mkt, det fick jag göra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 bra nu vet jag vad jag ska göra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Torrents, P2P. De flesta inspelningsprogrammen har en trial på ca 30 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.