Gäst Overkill Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) När jag spelar ett FPS(First Person Shooter inte Frames Per Second) Spel och jag snabbt kollar på ett annat håll... Så ser det typ ut som skärmen är uppdelad i 2/3 delar... Eller hur man ska förklara det.... Finns det nått sätt att fixa det? Min skärm är en Samsung SyncMaster T220 och mitt Grafikkort är XFX GeForce 9800 GTX+ (Black Edition) EDIT: Bild (Nästan så ser det ut, Kan inte ta en riktigt bild då print screen inte fångar upp det :P ) Redigerat 29 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 förstår inte riktigt... uppdelad i 2/3 delar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 menar du att det blir "ränder" i bilden när du rör dig snabbt? det är nog isfall att din dator inte klarar av upplösningen och grafiken, testa med att sänka. eller vad menar du? ta ett printscreen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Syns inte på print screen... Menar att när man tittar åt ett annat håll så liksom ser det ut som den ena delen av skärmen rör sig snabbare lr nått... Och min dator klarar av Team Fortress 2... Samma sak händer på lägsta. (Tror med att man typ har 150 fps att den klarar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har tyvärr ingen aning vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Jag kanske förstår, ja det gör jag nog :) hur hög upplösning kör du på och använder du VGA eller DVI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Kör på 1680x1050 med DVI 60hz (högsta jag kan ha, fast i WoW kan jag ha 75hz) Redigerat 28 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Testat uppdatera till senaste grafikdrivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Har dom senaste. (Nästan så ser det ut, Kan inte ta en riktigt bild då print screen inte fångar upp det :P ) Redigerat 29 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 ok det har jag med med ett spel, det är att grafik inställningarna är för höga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Och min dator klarar av Team Fortress 2... Samma sak händer på lägsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Kan tyvärr inte förklara ditt problem, testa att ringa till supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.