💬
Logga in
Fuska.se

Dator Temperaturen

10 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

är det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)

Nivå 5 · Fuskare

Hmm det finns program som kollar energi förbränningen men inte kolla värmen vad jag vet.

Nivå 4 · Lärling Moderator

Vad jag vet så borde Everest Home Edition du utmärkt till detta.

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Bara att installera, köra, gå in under dator och sedan sensor.

Senast ändrad:

SpeedFan

http://www.almico.com/sfdownload.php

post-77265-1225284770_thumb.jpg

Senast ändrad:

↗ till inlägget

är det någon här som vet nåt program som gör att man kan kolla hur varmt det är i datorn eller finns et redan i dator isåfall var. (har vista)

Ladda ned SpeedFan. Där kan du reglera hastigheten på dina fläktar samt titta till temperaturen (krävs att du har en mätare i datorn, brukar nästan alltid vara inbyggt.)

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ladda ned SpeedFan. Där kan du reglera hastigheten på dina fläktar samt titta till temperaturen (krävs att du har en mätare i datorn, brukar nästan alltid vara inbyggt.)

Titta på inlägget ovanför dig.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Titta på inlägget ovanför dig.

Ja, den här gången läste jag faktiskt inläggen, ALLA INLÄGG! HAHA

Jag skrev bara lite om det.

Nivå 4 · Lärling

SpeedFan må vara det enklaste alternativet :)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

funkar speedafan på laptop

↗ till inlägget

funkar speedafan på laptop

Vet inte riktigt, förhoppningsvis.

Men det enklaste sättet? TESTA

30 Oct 2008
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

ser ut att funka

tack för all hjälp