Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst 40200

Fan, nu har jag börjar nolifa rs private server :( mitt mål är väl att få 40 herblore just nu :D

Vilken server? ^^ jag nolifade det för ungefär 3 månader sen, nu kör jag mest vanlig rs och lite Private^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa 1kk och skaffa MPA och D-Helm.

MPA?

 

OnT : Håller på o skaffa 50 range och tycker det går jävlit trögt, vad tycker ni är bättre/går snabbare med? B Knives eller iron darts? ;o

Kör med Bronze+ knives på rock crabs, går väldigt snabbt till lvl 50.

Det är exakt det jag håller på med :P Fast tycker de går lite segt ;/

 

Om du har pengarna så ska du använda en kanon i ett multi cb område. Min kompis gick från 1-50 på mindre än en dag ;)

 

Pga att hela min quest lista är grön så måste jag nu träna upp skills -.- 60/65 smithing så jag kan göra Devious Minds. Och så ska jag försöka få en grupp till att göra en stor Epic Grave

 

Temeky pratar om tibia :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

la ni märke till nya updaten? :D

Aa, fy fan alltså.. Man håller rune scim och dragon scim som man håller d long, ser jävligt bögigt ut. Men måste nog säga att agility movesen är förbättrade och några vapens attacker / utseende ser ganska nice ut :P

 

Ja, dragon scimmy ser ut som missbildad motorsåg. Tappade lusten att träna strength, jag ska köra Soul Wars och levla lite i slayer. Mitt nya mål är 75 slayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Whip, great axe och alla godswords ser otroligt snygga ut nu. Whips spec är också häftig.

 

Iaf, fixade 82 magic igår, ska spela stealing creation och fixa 50st sacred clay knifes för 99 fletch.

Efter fletch så går jag tillbaka till quest.

Är uppe i 150 questpoints nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...