Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:P

Bättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt.

 

Och vad gör den då??

 

Fyller på 20hp, +10 def.

 

Den ger defence istället för prayer som SGS gör. Mycket mer värt att skaffa, tro mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller på att skaffar pengar till Sgs jsut nu, lär väl ta nån månad att få 60M, men dete det helt klart värt:P

Bättre att bara skaffa en enchanted excalibur, mycket mer värt.

Och vad gör den då??

 

Fyller på 20hp, +10 def.

 

Den ger defence istället för prayer som SGS gör. Mycket mer värt att skaffa, tro mig :P

 

Och den skadar lika mycket, är lika snygg, och lika ovanlig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?

Japp, de får man.

 

Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom jag ändå ska skaffa hög rc, så kan jag lika gärna göra det nu.. Sen, om man använder def pot, får man ändå +10 lvlar def?

Japp, de får man.

 

Soft, men jag orkar ändå inte dra 99 str med d scimmy... Och inte skaffa rune defender heller... iron tog mig 1.5h att skaffa, och steel 1h

 

Saradomin sword är bäst att träna str med i hela spelet, inte saradomin god sword. Kostar inte ens nästan like mycket, slår lika snabbt som whip, och man kan träna str med den. Redigerat av Water Melon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...