↗ till inläggetvilken metod använder du?? lobster swordfish feathers? eller är du member?88/99 fishing
20 timmars bottande och 2 levlar :P
Postar proggien i längsta bot tid tråden
92/99 wc
↗ till inläggetvilken metod använder du?? lobster swordfish feathers? eller är du member?88/99 fishing
20 timmars bottande och 2 levlar :P
Postar proggien i längsta bot tid tråden
92/99 wc
↗ till inläggetvilken metod använder du?? lobster swordfish feathers? eller är du member?
92/99 wc
Feather drop i barbarian village
↗ till inläggetokFeather drop i barbarian village
↗ till inläggetPost whore?ok
OnTopic: Får inte igång RsBuddy :(
Står Failed connection, nånting i den stilen.
Så blir inge mer levlande innan den börjar funka igen, och kommer nog ta en paus från fishing då.
↗ till inläggetsrry jag kan inte hjälpa dig för rsbuddy funkar inte för mig, samma sak med powerbotPost whore?
OnTopic: Får inte igång RsBuddy :(
Står Failed connection, nånting i den stilen.
Så blir inge mer levlande innan den börjar funka igen, och kommer nog ta en paus från fishing då.
↗ till inläggetRsBuddy funkar nu.srry jag kan inte hjälpa dig för rsbuddy funkar inte för mig, samma sak med powerbot
Har gott över till woodcutting ett tag nu
95/99 wc
↗ till inlägget95/99 wc
Du gillar verkligen att visa dina lvlar.. du kommentar här mtk....
↗ till inläggetja XDDu gillar verkligen att visa dina lvlar.. du kommentar här mtk....
hugger yew. inte bra xp men behöver lite yew logs tills member så jag kan öva fletchiing
blev trött på wc så ska köra hunter en stund nu
59/99 hunter
63/99 hunter.
ska fortsätta med wc nu
5 kommentarer i rad XD
Har klarat mitt mål 99 fletching nu är mitt nästa mål 80 i smithing.
↗ till inläggetgrattis till 99 fletch ;)Har klarat mitt mål 99 fletching nu är mitt nästa mål 80 i smithing.
98/99 wc. 1,2m xp kvar. sista påsklovs dagen i mårgon så ska nörda wc hela dagen
600k till 99 wc :)
150k till 99wc. fiskar rocktails nu.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in