Tänk på att den är gjord i Windows Movie Maker!
Om ni undrar vem som hoppar runt musikvideon så är det jag! :P
Tänk på att den är gjord i Windows Movie Maker!
Om ni undrar vem som hoppar runt musikvideon så är det jag! :P
Kunde inte alternativet "sämst" vara med?
Asså tänk på hur bra den är för att vara gjord i WMM!
Nej, den är inte så bra som du tror bara för att du har gjort den i windows movie maker :_
Inget illa menat men det är min åsikt.
Jag tror nog att förlusten av dina hjärnceller när du hoppade runt ledde till att du satte 9 röstalternativ när det gott och väl hade räckt med 3 ;)
your wired hoppa runt så *skakar på huvet* dagens ungsomar är galna *sägs med kärring röst*
alla som inte dansar är våldtäkts män... den låten suger fattar inte hur man kan göra en sån skit låt... nej videon är inte bra :/
Oj tröck ju fel röst... Ajja den sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööög
såååå mycket. xD
↗ till inläggetKunde inte alternativet "sämst" vara med?
Jag gör en * sämst * . :)
Okej wtf? suger om ja ska vara ärlig
Kanske är det som är grejen, tänk lite, den är gjord i WMM!!! :o Tror ni att den är seriös? <_<
↗ till inläggetKanske är det som är grejen, tänk lite, den är gjord i WMM!!! :o Tror ni att den är seriös? <_<
Ja.
Begåvade apa... <_<
↗ till inläggetJag tror att du tog det hela ganska seriöst.Kanske är det som är grejen, tänk lite, den är gjord i WMM!!! :o Tror ni att den är seriös? <_<
Begåvad apor!
Begåvad apor!
Vafan spelar det för roll vad du har gjort den i för program? Filmen suger, filmiden suger, musiken suger hårt, förutom att Seven Nation Army finns med på ett hörn. Jag röstar på "suger", för det anser jag vara det sämsta alternativet.
Mm . den hade varit väldigt mycket mer seriös om du gjorde den i ett annat program. Den hade sugit exakt lika hårt ändå
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in