Hoppa till innehåll

Egen Mix Gjord I Windows Movie Maker!


DjLudde

Rösta!  

51 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Ok! Alla värkar ha missuppfattat det hela... Min kompis (Eddezzz på youtube) gjorde en lite sämre mix så jag skulle visa att jag var ungefär lika bra på WMM...

Dessutom var jag hemma från skolan, var sjuk och hade astråkigt...

 

Krook:

VEM F*N ÄR ETT ÄCKEL??? DRA ÅT H*LVETE OM DU SKA DISSA MITT UTSEENDE!!!

Redigerat av Kuddmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

varför ladda du upp detta? massa skit låtar och ett äckel som ser ut som om han får en panik attack

Det går nog bra på att klaga på någons inlägg, men när det kommer till äns utseénde är det inte så snällt längre.

 

Kuddmannen@ Kolla på hur andra som är på att klippa ihop filmer och sånt, hur dom gör.

Sen lär du dig efterhand, så får du ju bättre färdigheter och så. Ett tips dock, använd inte Windows Movie Makerrrrrrrrrrrrr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför ladda du upp detta? massa skit låtar och ett äckel som ser ut som om han får en panik attack

Det går nog bra på att klaga på någons inlägg, men när det kommer till äns utseénde är det inte så snällt längre.

 

Kuddmannen@ Kolla på hur andra som är på att klippa ihop filmer och sånt, hur dom gör.

Sen lär du dig efterhand, så får du ju bättre färdigheter och så. Ett tips dock, använd inte Windows Movie Makerrrrrrrrrrrrr.

 

Varför tror alla att movie maker suger? Jag tror att det bara är ni som inte är kompetenta nog.

Är man begåvad, så kan man göra stora mästerverk i ett gratis program som movie maker, tyvärr så var ju inte detta ett bra exemplar.

 

Kuddmannen*

Lägger man upp någonting man har gjort så får man vara beredd på att ta emot kritik, något du inte verkar kunna hantera särskilt bra. Bara för att du säger att den är dålig, eller bra för att vara gjord i WMM, så kan du inte skylla på att den är gjord i WMM när någon säger att den suger.

 

Kan väl lika väl tillägga att när du mixar låtar, så ska du klippa till dom så att dom flyter med, men du varierade låtar hit å dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

your wired hoppa runt så *skakar på huvet* dagens ungsomar är galna *sägs med kärring röst*

Du är trådad?

Dagens ungdomar är galnar? Ska mr.p10 säga.

 

 

BTT

Från skala 1-10000 får du en 1.

Ändå om den är gjord i WMM så är den hur kass som helst.

BTW, lär dig ta kritik..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

varför ladda du upp detta? massa skit låtar och ett äckel som ser ut som om han får en panik attack

 

Det går nog bra på att klaga på någons inlägg, men när det kommer till äns utseénde är det inte så snällt längre.

 

Kuddmannen@ Kolla på hur andra som är på att klippa ihop filmer och sånt, hur dom gör.

Sen lär du dig efterhand, så får du ju bättre färdigheter och så. Ett tips dock, använd inte Windows Movie Makerrrrrrrrrrrrr.

 

Varför tror alla att movie maker suger? Jag tror att det bara är ni som inte är kompetenta nog.

Är man begåvad, så kan man göra stora mästerverk i ett gratis program som movie maker, tyvärr så var ju inte detta ett bra exemplar.

Bara för att visa att du har jävligt mycket rätt; http://www.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ni vet har så har jag gjort "bra" mixar i andra program, det här var en test som ja la upp för jag tyckte den var rolig.

Jag kan ta kritik men om någon kritiserar mitt utseende så dampar jag loss.

Kritisera gärna låten men inte mej tack...

Och ja Fality, den där filmen är typ 90%fake och det har alla vetat i typ 100 år...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sån där skulle jag kunna göra om jag fick hålla på "riktigt" länge, om man kollar så är det inte så mycket olika färger, OCH JO! program har väldigt stor betydelse, den där hade gått snabbare att göra och hade t.om blivit snyggare om den var gjord i ett bättre program...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så ni vet har så har jag gjort "bra" mixar i andra program, det här var en test som ja la upp för jag tyckte den var rolig.

Jag kan ta kritik men om någon kritiserar mitt utseende så dampar jag loss.

Kritisera gärna låten men inte mej tack...

Och ja Fality, den där filmen är typ 90%fake och det har alla vetat i typ 100 år...

Nej, den är inte fake...

Och inget har med program att göra, dock är vissa program lite enklare än vissa andra, men allt går att skapa.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Program har ändå ganska stor betydelse, wmm är ju väldigt bra att göra filmer i men kanske inte att göra låtar i... :o

Som jag har sagt flera gånger, låten och videon är ett skämt!

 

Btw: Den mona lisa in paint är visst fake, sök på youtube: "mona lisa in paint fake", se inte första filmen som kommer upp för där fattar man inget, men om du kollar på den andra som kommer upp kanske du fattar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...